18. مهر 1396 - 21:59   |   کد مطلب: 18949
مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد
مرحله دوم «جشن عاطفه‌ها» در همدان برگزار می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاري مرحله دوم «جشن عاطفه‌ها» در همدان خبر داد.
جشن عاطفه ها,همدان,مدارس همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مصطفی خزاعی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس همدان برگزار می‌شود اظهار کرد: این جشن در دو مرحله انجام شده و متولی آن کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در دو مرحله در طول سال برگزار می‌شود،‌ افزود: این جشن یک مرحله قبل از شروع مدارس و مرحله دوم در زمان شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و کمک به همنوعان است،‌ خاطرنشان کرد: یاری نیازمندان ریشه در فرهنگ و اعتقادات ما دارد و جشن عاطفه‌ها، نماد عینی فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای با مسوولان کمیته امداد در این زمینه برگزار شد، گفت: هماهنگی‌های لازم برای جشن به عمل آمده است تا این مراسم به صورت نمادین در تاریخ 19 مهرماه در مدرسه ملک‌محمدی ناحیه یک همدان برگزار شود.

وی به توزیع پاکت‌های مخصوص در بین دانش‌آموزان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌ها کمک‌های امسال در همان مرحله نخست به اندازه کمک‌های دو مرحله سال گذشته بوده است و این مهم نشان از استقبال خوب خانواده‌ها و دانش‌آموزان از جشن عاطفه‌ها و جا افتادن فرهنگ احسان بین مردم دارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار