14. مهر 1396 - 11:44   |   کد مطلب: 18885
مدیرکل کمیته امداد استان همدان:
برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۱۲۶۰ مدرسه استان همدان
مدیرکل کمیته امداد ‌همدان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۲۶۰ مدرسه استان ‌خبر داد و گفت: ۲۰۰ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس استان بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.
جشن عاطفه ها,همدان,کمیته امداد,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۱۲۶۰ مدرسه استان همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه مسبب اصلی برگزاری جشن ملی و مذهبی عاطفه خود مردم هستند، اظهار داشت: این جشن ابتدا در تهران برگزار می‌شد اما امروز برگزاری این جشن به حدی رسیده است که اقشار مختلف مردم جامعه حضور در این جشن را وظیفه خود می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در دو دوره برگزار می‌شود، افزود: دوره اول در روزهای 23 و 24 شهریورماه در پایگاه‌های بسیج، مصلی‌ها، مساجد، میدان‌های سطح شهر و مراکز نیکوکاری برگزار شد و دوره دوم نیز 19 در مدارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه 19 مهر در مدارس استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشن در یک هزار و 260 مدرسه سطح استان همدان برگزار می‌شود.

ترکمانه با تأکید بر اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها به 20 هزار دانش‌آموز و 3 هزار اعطا می‌شود، تصریح کرد: به جهت بهبود دریافت کمک‌ها 200 هزار پاکت در مدارس بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تأکید کرد: اهمیت حضور دانش آموزان و خانواده‌ها در این جشن کمیته امداد را موظف کرد تا جشن عاطفه‌ها را در دو مرحله برگزار کند.

ترکمانه بیان کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه این است که دانش آموزان در طول 12 سال تحصیل خود در مدارس به عنوان افرادی که آینده کشور در دست آن‌ها است با فرهنگ کمک کردن به نیازمندان و یاری آن‌ها انس گیرند.

وی ابراز کرد: جشن عاطفه‌ها در صورتی که با رونق و کمک‌های بیش از بیش اولیا، مدیران مدارس و دانش آموزان برگزار شود می‌توانیم به دانش آموزان نیازمندی که زیرپوشش کمیته امداد نیستند نیز کمک کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه امسال در مرحله اول برگزاری جشن عاطفه‌ها در میدان‌ها، مساجد، پایگاه‌ها و حسینیه‌ها در استان همدان 1 میلیارد و 150 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد، گفت: برآورد ما این است که در مرحله دوم حضور مردم و دانش آموزان در این جشن چشم‌گیر باشد .

انتهای پیام/ص

جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها

دیدگاه شما

آخرین اخبار