27. مهر 1396 - 12:41   |   کد مطلب: 19078
دبیرکل جبهه حجاب و عفاف مطرح کرد
افسارگسیختگی پوشاک ضدعفاف در کشور
دبیرکل جبهه حجاب و عفاف کشور بیان کرد: اکنون شاهد افسارگسیختگی پوشاک ضدعفاف در کشور هستیم که هیچ تناسبی با فرهنگ و عفت این کشور ندارد.
انقلاب,پوشاک ضدعفاف,جبهه حجاب و عفاف,فرهنگ,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

افسارگسیختگی پوشاک ضدعفاف در کشور

پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب

 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا از همدان : حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین دعائی چهارشنبه 26 مهرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی فرهنگی است به طوریکه فرهنگ زیربنای تمامی حوزه‌های مختلف در نظام اسلامی ما است، خاطرنشان کرد: در نبرد همیشگی حق و باطل در اسلام اصالتا درگیری در حوزه فرهنگی است که بعدها در حوزه سیاسی، اقتصادی و ... اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیروان حق همچون انقلاب اسلامی همواره در پی اقامه حق خواهند بود، افزود: متأسفانه با وجود اینکه اساس انقلاب، فرهنگی بوده اما فرهنگ حال خوشی ندارد پس باید به عنوان جبهه مردمی فرهنگی مطالبات خود را از دستگاه‌های حاکمیتی جویا شویم.

دعائی با تأکید بر اینکه در جمهوری اسلامی برای ضرورت توسعه فرهنگی اسلامی قانون داریم، یادآور شد: مجری‌های قانون بخش‌های مختلف حاکمیت هستند اما سوگمندانه اعتراف می‌کنیم سیستم‌های حاکمیتی مجریان خوبی برای اجرای این قوانین نبودند.

حال و روز فرهنگ در کشور تعریفی ندارد

وی با بیان اینکه حال و روز فرهنگ در کشور تعریفی ندارد، گفت: عدم انجام وظایف رسمی و قانونی توسط نهادهای حاکمیتی مهمترین علت این موضوع است.

وی ادامه داد: ولنگاری افسارگسیخته رسانه‌ها نمونه‌ای از این بی‌نظارتی بر قوانین فرهنگی است که در حقیقت به قتلگاه جوانان تعبیر می‌شود.

دعائی یادآور شد: به چه مجوزی این مسئولان حاکمیتی از امکانات نظام در بخش‌های سلبی و ایجابی علیه عفت و حجاب عمل می‌کنند و به چه مجوزی هتاکان و سربازان جبهه دشمن با امکان فعالیت‌های سازماندهی شده گسترده در کشور در حال اقدام هستند.

وی ادامه داد: این افراد بدانند چنانچه به مباحث عفاف و حجاب در جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد شود، بدون تردید بهای سنگینی خواهند پرداخت چرا که مردم این وضعیت را تا جایی تحمل می‌کنند اما وقتی امنیت اخلاقی مورد تردید قرار گیرد، تمام نخبگان و بدنه جامعه به خیابان‌ها ریخته و با این مسئولان برخورد خواهند کرد.

دبیرکل جبهه حجاب و عفاف کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه جبهه عفاف و حجاب یک مؤسسه مردم نهاد است، گفت: 360 مؤسسه دیگر زیرمجموعه این نهاد درحال فعالیت هستند و این نهاد از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه مسأله فرهنگ بالاترین میزان تهاجم را از سوی دشمنان اسلام داشته است، افزود: این جبهه به منظور کمک به حوزه فرهنگ با دغدغه‌مندهای مختلف تشکیل شده و تا کنون دستاوردهای زیادی داشته است.

دعائی به بیان برنامه‌های این جبهه پرداخت و اظهار کرد: شناسایی مؤسسات فرهنگی مختلف در سطح جامعه و عضویت در این سازمان، شناسایی و معرفی 15 هزار اثر فرهنگی در پروژه رصدنمای ملی، تربیت مبلغان به صورت تخصصی در حوزه علمیه و فضای دانشگاه‌ها تحت عنوان برنامه ترنم حیات، تشکیل قرارداد‌های مشترک با سایر اقدام‌کنندگان فرهنگی کشور همچون بسیج و سپاه از جمله این برنامه‌ها در این جبهه بوده است.

وی ادامه داد: تربیت مبلغان خواهر در حوزه‌های علمیه، آموزش به دانش‌آموزان 10 استان کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی و ساماندهی برای تولید پوشاک عفیف برای کودکان تحت عنوان شبکه سندوس نیز در حال اقدام است.

دعائی یادآور شد: به فیلم‌هایی که از ارشاد مجوز و با پول نظام به جشنواره فجر راه‌می‌یابد و موجبات تزلزل فرهنگی افراد این کشور را فراهم می‌کنند، اعتراض داریم.

وی بیان کرد: اکنون شاهد افسارگسیختگی پوشاک ضدعفاف در کشور هستیم که هیچ تناسبی با فرهنگ و عفت این کشور ندارد که البته درصدد حیازدایی از اسلام و نظام هستند.

تا کنون ندیده‌ایم کامیونی از پوشاک ضدعفاف سوزانده شود

دعائی اضافه کرد: در این گونه موارد به جز سپاه و نیروی انتظامی هیچ ارگان دیگری وارد نمی‌شود که این خود نمونه‌ای از مصادیق برجسته کوتاهی مجاری حاکمیتی است به گونه‌ای که تا کنون ندیده‌ایم کامیونی از این پوشاک سوزانده شود.

وی از ضریب رو به افزایش و حجاب‌های ناقص در برخی ارگان‌ها همچون شهرداری و مراکز رسمی دولتی خبر داد و گفت: در بخش‌های غیردولتی و تجاری نیز این امر به وفور دیده می‌شود.

وی یادآور شد: صداوسیمای کشور ما برخی مواقع افرادی را تشویق می‌کند و بر روی آنتن می‌برد که اتفاقا بالاترین میزان آلودگی ضدعفت را در کارنامه خود و پیج‌هایشان دارند.

دعائی با بیان اینکه در فضای مجازی همچون تلگرام و اینستاگرام در جمهوری اسلامی هیچ‌گونه نظارتی وجود ندارد و کاملا آزاد است، افزود: آیا واقعا این مسئولان نمی‌دانند در این فضا چه بلایی بر سر فرهنگ می‌آید؟

خواهان مطالعه اینترنت پاک در کشور هستیم

وی تأکید کرد: با عفت‌زدایی در شبکه‌های مجازی مخالفیم اما هیچ‌گونه مخالفتی با پیشرفت علمی کشورمان نداریم بنابراین خواهان مطالعه اینترنت پاک در کشور هستیم.

وی یادآور شد: اگر آنچه از تقید به فرهنگ در کشور می‌بینیم مرهون مبلغین مردمی فرهنگ، نهادهایی همچون جبهه عفاف و حجاب و نهادهای فرهنگ‌ساز همچون مساجد و هیئت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: فقط 8 درصد از مصارف نوشت‌افزارها در کشور تولید داخل هستند و 92 درصد آن صادراتی است اما اینکه چقدر از این نوشت‌افزارها حمایت می‌شود مهم است.

ولنگاری در واردات

دعائی با اشاره به اینکه اکنون شاهد ولنگاری در واردات بی‌رویه در کشور هستیم، افزود: مردم به معنای واقعی در کنترل واردات نقش ندارند و این مسئولیت سران حاکمیتی است.

وی یادآور شد: این جبهه توانسته مجموعه‌هایی که با یک نگاه سالم فرهنگی مشغول تولید پوشاک عفیف هستند، شناسایی کند و برای ایجاد بازار فروش برای آنها تدابیر لازم را بیندیشد.

وی در پایان گفت: متأسفانه در یک مقطعی در مشهد از 47 مورد پرونده طلاق، 21 مورد به خیانت‌های خانوادگی مربوط بوده که این نشان از ولنگاری فرهنگی در کشور است.

انتهای پیام/ص

پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف پوشاک ضدعفاف ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات ولنگاری واردات عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب

دیدگاه شما

آخرین اخبار