11. آذر 1396 - 20:27   |   کد مطلب: 19728
دختران فوتبالیست زیر 15 سال آینده تیم های ملی فوتبال در رده های بالاتر را می سازند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:

به نقل از فدراسیون فوتبال، معصومه جهانچی، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال بانوان درباره برگزاری تمرینات ملی پوشان گفت: پس از برگزاری مسابقات جام کافا تاجیکستان، از کمیته بانوان و مسئولان فدراسیون درخواست کردیم تا اردوهای تدارکاتی این تیم مستمر باشد چرا که بعد از استعدادیابی و برگزاری فستیوال، این بازیکنان در شهرهای خود هیچ آموزش آکادمیک یا باشگاهی ندارند بر همین اساس قصد داریم تا با آموزش صحیح و برگزاری اردوها، شرایط مناسبی را برایشان فراهم کنیم.
وی ادامه داد: کمیته فنی و توسعه با حمایتهای فدراسیون فوتبال، شرایطی را برایمان فراهم کردند تا بتوانیم تمرینات مداوم خود را برگزار و تیم خوبی را تشکیل دهیم و علاوه بر حضور در تورنمنت کافا سال آتی، آینده تیم های ملی را تامین کنیم. چرا که تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان سال آینده مرحله مقدماتی آسیایی را پیش رو دارد و ما سعیمان بر این است تا بازیکنان را آماده حضور در مسابقات در هر رده سنی کنیم. 
در واقع بیشتر بازیکنانی که در رده سنی زیر 15 سال بودند، اکنون در تیم ملی زیر 16 سال فعالیت می کنند. به جرات می گویم تزریق بازیکن به رده های بالاتر را به نحو احسن انجام داده ایم.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران ادامه داد: این بازیکنان تقریبا شیرازه اصلی 44 سال آینده تیم های ملی فوتبال در رده های بالاتر خواهند بود و ما تمام سعیمان بر این است تا آینده تیم های ملی را ساخته و تامین کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ملی پوشان نیازمند بازیهای تدارکاتی هستند، گفت: زمانی که تمرین باشد اما مسابقه برگزار نشود کادر فنی هیچ اطلاعی از وضعیت ملی پوشان نخواهد داشت. قصدمان این است تا خارج از تهرن چند اردوی تدارکاتی برگزار کرده و در اردوهای تدارکاتی پیش بینی بازیهای دوستانه را نیز در دستور کاری خود قرار داده ایم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و کادر فنی نیز با پی بردن به نقاط ضعف و قوت ملی پوشان، برنامه ریزی دقیق تری را برایشان طراحی کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار