3. دى 1396 - 10:52   |   کد مطلب: 20045
جمعی از اعضای کانون اسلامی خواهران همدان به دیدار مادر شهید بابخانی رفتند.

به گزارش شبنم ها،جمعی از اعضای کانون اسلامی خواهران برای دلجویی از مادر شهدا و ادای دین به شهدای انقلاب اسلامی به دیدار مادر شهید احمد باباخانی رفتند و پای درد و دل این مادر بزرگوار نشستند.

در این جلسه خواهران کانون اسلامی با برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا شهدای کربلا را صدا زدند و سلامهای خود را روانه کربلا ساختند.

بخش کوتاهی از زندگینامه شهید باباخانی

شهید احمد باباخانی در دیماه سال۱۳۳۶ در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود و در سال یازدهم شهریور ماه 1360 همراه با لشکر ۳۲ انصار الحسین همدان  در عملیات شهید رجایی و باهنر در منطقه سرپل ذهاب که به دست منافقین کور دل لو رفته بود شرکت کردند و  به درجه رفیع شهادت رسیدند؛ و هنوز هم پیکر پاک این شهید به آغوش خانواده باز نگشته و دیدگان مادر ایشان به راه برگشت پیکر اوست.                                                     

فرازی از وصیتنامه شهید احمد باباخانی

بسم الله الرحمن الرحیم اگر در راه خدا کشته شدم انتظارم این است که سلاح در خاک افتاده ام را بردارید و جایم را در جبهه پر کنید و راهم را ادامه دهید . پدر و مادرم اگر با گلوله دشمن کشته شدم ناراحت نباشید چون من امانتی بودم در نزد شما و اگر جنازه ام به دست شما نرسید ناراحت و مایوس نباشید چون این روحم است که نزدشماست. خدا را شاکر هستم که جان و مالم را در راه خدا فدا می کنم و در پایان وصیتم می گویم ای خدا ما به راه تو و احیای دین و تداوم آن به جبهه رفتیم نه به خاطر انتقام و مقام .... 

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار