12. دى 1399 - 8:23   |   کد مطلب: 20142
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان ضمن اشاره به اتفاقات اخیر در شهر همدان و برخی دیگر از شهرها در آستانه 9 دی گفت: اینگونه اقدامات اشتباه است و مردم اگرخواسته ای دارند باید از طریق قانون وارد شوند.
حماسه 9 دی,فتنه انگیزان,ساختار شکنان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از نافع : محمود الفت اظهار کرد: قطعا پشت پرده این برنامه ها کسانی  هستند که ساختار شکنان راهدایت می کنندو در حقیقت این افراد ابزار دست بیگانگان  شده اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه یکسری اشکالاتی درنوع بیان خواسته های مردم  وجود دارد که  البته دولت باید به این نیازها جامعه عمل می پوشاند اما به دلایلی نتوانسته ولی این موارد دلیلی به خیابان ریختن و آشوب و ایجاد نا امینی نیست.

الفت خاطر نشان کرد: بنابرین تنها راه آن قانون است چرا که در قانون همه چیز تعریف شده و بر اساس قانون افراد می‌توانند به خواسته هایشان برسند.

وی در بخش دیگری از سخنانش 9 دی سال 1388 یوم الله دانست و یادآور شد: در فتنه سال 88 جماعتی با بیگانگان هم صدا شده و بر علیه ارزش ها و انقلاب شوریدند ودر حقیقت خودشان را در اختیار آنان گذاشته ابزار دست آنان عمل کردند.

وی افزود: در 9دی مردم با بصیرت و آگاه موجب شدند که این روز در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده و فتنه ها خاموش شود.

الفت ابراز کرد: اما این فتنه ها همیشه بوده و هست و خواهد بود ، چرا که تا زمانی که انقلاب اسلامی پویایی خود را دارد و زنده است و خوی استکباری را محکوم می‌کند و بر علیه استکبار و اشراف گری است این نوع فتنه ها پا برجاست و گاهی  ممکن است که فتنه ها در داخل کشور توسط خارجی ها صورت گیرد و بعضی  ها فریب خورده و دست به دست خارجی ها دهند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه از صدر اسلام تا حال حاضر وجود داشته است، افزود: مردم باید آگاه شده و در مقابل فتنه ها ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار