9. دى 1396 - 12:08   |   کد مطلب: 20146
یک پژوهشگر و فعال حوزه سیاسی با بیان اینکه زن و مرد ایرانی همیشه بیدار و در صحنه هستند گفت: به نظر من یاد و خاطره حماسه 9 دی باید هرساله گرامی داشته شود تا مردم فراموش نکنند که دشمن غفلت نمی کند و روی از هم پاشیدگی خانواده سرمایه گذاری می کند.
حماسه 9 دی,زنان ایرانی,مادران ایرانی,حماسه سازان 9 دی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

زنان ایرانی، حماسه سازان 9 دی را تربیت کرده اند

حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی زنان ایرانی زنان ایرانی زنان ایرانی زنان ایرانی زنان ایرانی زنان ایرانی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : زهره صدر زاده در گفتگویی درخصوص گرامیداشت حماسه پورشور 9 دی اظهار داشت: زن و مرد ایرانی همیشه بیدار و آماده باش در صحنه هستند. به ویژه زنان ایرانی در کنار نقش مادری شان، همیشه پشتیبان ولایت و رهبری بوده اند و فرزندانی حامی رهبری و هرجایی که نیاز به دفاع از نظام اسلامی بوده را تربیت کرده اند.
این پژوهشگر سیاسی با بیان اینکه نتیجه تربیت اسلامی فرزندان این سرزمین توسط مادران، در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم هم دیده می شود، افزود: زنان ایرانی همواره فرزندان خود را به حمایت از رهبری و حفظ نظام اسلامی تشویق و تهییح کرده اند که حاصل آن را در 9 دی هم دیدیم و شاهد حماسه ای بزرگ بودیم.

وی با بیان اینکه تاریخ هیچگاه حماسه 9 دی را فراموش نخواهد کرد، گفت: هرجایی که دشمنان بخواهند خودی نشان دهند و برعلیه نظام جمهوری اسلامی قدعلم کنند، ملت ایران با هوشیاری و بیداری تمام پشت رهبر عزیزمان می ایستند.

صدرزاده افزود: مردم همیشه به صحنه می آیند و نشان می دهند که رهبر تنها نیست. دشمنان باید بدانند که جوانان ما پشت رهبر خود را خالی نمی کنند و 9 دی حماسه ای بود که تودهنی بزرگی به دشمن زد.
این فعال حوزه سیاسی ادامه داد: حضرت امام خامنه ای نیز درباره حماسه باشکوه 9 دی فرمودند: ان شالله این انقلاب به دست مبارک صاحب الزمان (عج) خواهد رسید بنابراین هرکسی با هر بهانه ای از ملت زاویه بگیرد،  خود را دچار خسران و زیان کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه معارضان با ملت در نهایت پشیمان خواهند شد، تصریح کرد: قطعا مردم ایران با آرمانهایی که دارند مورد توجه امام عصر (عج) قرار خواهند گرفت و دشمنان اسلام هیچگاه نخواهند توانست به آنها نفوذ کنند.

این پژوهشگر سیاسی ادامه داد: البته بعد از حماسه 9 دی، دشمن بیکار ننشسته و عصبانیتش بیشتر هم شده است. در این شرایط نقش زنان در خنثی سازی توطئه های دشمن مهم است و در واقع دشمن در ابتدا در تلاش است تا بنیان خانواده را سست کند.

صدرزاده با تاکید براینکه ازهم پاشیدن بنیان خانواده، مهم ترین دکترین دشمن است عنوان کرد: دشمن روی این موضوع بسیار سرمایه گذاری کرده است تا نظام خانواده را از هم بپاشد و با ترفندهای مختلف فساد را وارد خانواده کند. وقتی فساد به خانواده نفوذ کند، شکل خانواده از هم می پاشد و آرمانها و ارزشها تحت الشعاع قرار می گیرد، بنابراین زنان باید انسجام خانواده را حفظ کنند.
وی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، زنان می توانند در جامعه هم نقش داشته باشند اما در اصل می بایستی به وظایف مادری خود بپردازند و رسانه ها نیز باید نقش مادری یک زن را پررنگ تر نشان دهند.

این پژوهشگر سیاسی در پایان گفت: به نظر من یاد و خاطره حماسه 9 دی باید هرساله گرامی داشته شود تا مردم ما در ذهن داشته باشند که در مقابل توطئه های دشمنان بصیرت داشته باشند زیرا دشمن غفلت نمی کند و مرتبا با نقشه های جدید جلو می آید. از این رو، بیداری و بصیرت مردم ما لازمه تداوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ص

حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی حماسه سازان 9 دی زنان ایرانی زنان ایرانی زنان ایرانی زنان ایرانی زنان ایرانی زنان ایرانی

دیدگاه شما

آخرین اخبار