4. بهمن 1396 - 12:05   |   کد مطلب: 20520
رئیس بسیج هنرمندان استان همدان گفت: طی ایام ا... دهه فجر انقلاب از کتاب تحریر برگزیده جشنواره شعر انقلاب رونمایی خواهد شد.
دهه فجر,کانون بسیج هنرمندان,نمایشگاه عکس انقلابی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از نافعرسول کرمی با اشاره به تقرب به ایام ا... دهه فجر اظهار کرد: بسیج هنرمندان استان همدان در این ایام به منظور گرامیداشت ایام ا... فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع و متعددی را در سراسر استان در دستور کار دارد.

 

وی برگزاری نشست های بصیرتی در سطح کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها را نخستین برنامه این مجمع عنوان کرد و افزود: این نشست ها با هدف تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار میشود.

 

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان در ادامه افزود: برگزاری مراسم عصر شعر و خاطره و تجلیل از هنرمندان در سطح شهرستان ها از دیگر برنامه هایی است که طی این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی همچنین با اشاره به حضور هنرمندان بسیجی در مراسم غباررویی گلزار شهدا به منظور تجدید عهد متذکر شد: با مشارکت انجمن ادبی شهید آوینی برگزاری عصر شعر زمستانه در ۱٩بهمن ماه را در دستور کار خواهیم داشت.

 

* اجرای نمایش صحنه ای و خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی

کرمی از برپایی نمایشگاه عکس در سطح شهرستانهای استان طی ایام ا... دهه فجر خبر داد و افزود: طی این ایام بیش از ده ها برنامه هنری و فرهنگی در سطح کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های همدان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه اجرای نمایش صحنه ای و خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی از محور برنامه های این ایام فرخنده است گفت:  برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل از جلوه های  راهپیمایی باشکوه مردم در 22بهمن ماه را شاید بتوان نقطه عطف مشارکت هنرمندانه مردم در نمایش جلوه های انقلابی گری عنوان کرد.

 

رئیس بسیج هنرمندان به سرکشی هنرمندان بسیجی از خانواده شهدای هنرمند در سطح شهرستان ها اشاره و تصریح کرد:  رونمایی از کتاب تحریر برگزیده جشنواره شعر انقلاب در سال 95 اثر محمد صارمی شهاب عضو انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان همدان نیز از نقاط برجسته برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شود.  

 

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار