16. بهمن 1396 - 12:04   |   کد مطلب: 20688
مسوول بسیج هنرمندان همدان:
برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در همدان
مسوول بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری نمایشگاه «عکس انقلاب» در همدان و در اداره بسیج هنرمندان استان خبر داد.
نمایشگاه,نمایشگاه عکی انقلاب,سازمان بسیج هنرمندان همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : رسول کرمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «عکس انقلاب» در سازمان بسیج هنرمندان استان، اظهار کرد: این نمایشگاه با 30 قطعه عکس از دهه فجر سال 57 دایر شده است.

وی با بیان اینکه این عکس‌ها در سال 57 و در خیابان بوعلی و آرامگاه بوعلی با حضور چهره‌های مانند شهید‌ آیت‌الله مدنی ثبت شده است، گفت: این نمایشگاه تا 22 بهمن دایر خواهد بود.

مسوول بسیج هنرمندان همدان هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی با چهره‌های انقلابی و شور و شوق جامعه در این دهه عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم با استفاده از هنرهایی مانند عکس جوانان و نوجوانان را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب آشنا کنیم.

وی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در همدان خبر داد و افزود: این نمایشگاه نیز تا جمعه دایر و علاقه‌مندان می‌تواند صبح و بعدازظهر از آن دیدن کنند.

کرمی با بیان اینکه آثاری چون منبت، قلم‌زنی، چرم‌دوزی و... در این نمایشگاه وجود دارد، ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه نیز معرفی آثار و صنایع دستی هنرمندان است.

انتهای پیام/ص

نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب نمایشگاه عکس انقلاب بسیج هنرمندان همدان بسیج هنرمندان همدان بسیج هنرمندان همدان بسیج هنرمندان همدان بسیج هنرمندان همدان بسیج هنرمندان همدان بسیج هنرمندان همدان بسیج هنرمندان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار