19. بهمن 1396 - 21:23   |   کد مطلب: 20742
همزمان با ایام دهه فجر;
عطرافشانی مزار شهدا در همدان
غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا همزمان با ایام دهه فجر در گلزار شهدای همدان برگزار شد.
دهه فجر,عطرافشانی,مزار شهدا,گلزار شهدا,shabnamha.ir,بنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از ظهر امروز مسوولان نهادهای مختلف و مردم شهیدپرور و انقلابی همدان با حضور در گلزار شهدا به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا پرداختند.

استان همدان، شهر همدان و مردم دیار پایتخت تاریخ و تمدن همچون مردم سایر شهرها و استان‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته و شهدایی را در راه پیروزی تقدیم انقلاب کردند که در غبارروبی گلزار شهدا مردم بر مزار شهدای انقلاب نیز حاضر شدند و به پاس فداکاری انقلابیون مجاهد با تقدیم شاخه گل و عطرافشانی مقام آنان را ارج نهادند.

حضور بر مزار شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس با حضور مردم، مسوولان و همرزمان آنها در آن دوران به معنای تجدید میثاق با انقلاب، آرمان‌های انقلاب اسلامی و اعلام حمایت از ولی فقیه است؛ در این مراسم حضور پرشور جوانان چشمگیر بود که نشان از حمایت جوانان انقلاب از انقلاب و نظام دارد.

یکی از حاضران در این مراسم با بیان اینکه انقلاب ثمره خون شهدایی است که تا پای جان در راه انقلاب و به ثمر نشستن آن ایستادند، گفت: امام خمینی(ره) با بیدار کردن روحیه مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی در مردم حرکتی انقلابی را شکل داد که منجر به سقوط رژیم طاغوت شد.

وی با بیان اینکه اکنون نیز تا پای جان از انقلاب دفاع کرده و حامی ولایت هستیم، اظهار کرد: دشمن کوردل بداند که مردم ایران همان مردم انقلابی هستند که برای رسیدن به خواسته خود در مقابل هیچ دژخیمانی سر تعظیم فرود نیاوردند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار