12. بهمن 1396 - 15:42   |   کد مطلب: 20632
اصلانی بیان کرد: وقتی زنان به صحنه انقلاب آمدند غیرت جامعه به جوش آمد و جامعه یکپارچه علیه ظلم و بیداد ستم‌شاهی و آمریکای جنایتکار قیام کرد.
نقش زنان,پیروزی انقلاب,دهه فجر,مسئول بسیج زنان,رژیم شاهنشاهی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان گفت: دهه مبارک فجر برگ زرینی است که در دنیا بی‌نظیر است، انقلاب اسلامی ایران یعنی ایثار، فداکاری، بصیرت و آگاهی ملت شریف ایران.

وی افزود: خواهران در اولین روز از یوم‌الله دهه فجر با حضور در حرم مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام راحل تجدید میثاق کردند و به استکبار ثابت کرده‌اند که استوار و محکم در سایه پرچم ولایت ایستاده‌اند.

اصلانی با اشاره به رژیم ستم‌شاهی پهلوی بیان کرد: آنچه در رژیم ستم‌شاهی بر مردم گذشت همه حیثیت و اعتبار یک کشور مسلمان را بر باد داده بود و کشور را به‌سوی وابستگی کامل به کشورهای دیگر کشانده بود.

وی ادامه داد: ایران باوجود عظمت فکری، فرهنگی و نیروی انسانی خلاق در زمان رژیم پهلوی نوکر استکبار شده بود و این موضوع برای مردم، علما، مراجع و افراد باایمان و… قابل‌درک نبود.

مسئول بسیج جامعه زنان در مورد اصالت ایران اظهار داشت: ایران بااین‌همه اصالت، قدمت فرهنگی و توانمندی‌های اندیشه‌ای در زمان طاغوت نادیده گرفته‌شده بود و به‌صورت کامل در اختیار آمریکا قرار داشت.

اصلانی با تأکید بر آزادی جوانان امروز گفت: قبل از انقلاب اسلامی، مردم برای دست‌یابی به استقلال و آزادی خود بدترین شکنجه‌ها و دردها را تحمل می‌کردند، خفقان زیادی در آن زمان حاکمیت داشت و اکنون خدا را شاکریم که جوانان کشور دارای آزادی و استقلال هستند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان رژیم طاغوت هیچ‌گونه انتخاباتی در کشور وجود نداشت، مردم به‌حساب نمی‌آمدند و در تعیین سرنوشت کشورشان نقش و حق انتخاب نداشتند.

مسئول بسیج جامعه زنان شاه را نوکر استکبار عنوان کرد و افزود: شاه وابسته و نوکر امور ایران را به دست رژیم استکبار سپرده‌شده بود، متأسفانه استقلال مردم و اقتصاد کشور در دستان غرب قرار داشت و تصمیمات داخلی ایران طبق میل و خواسته آنان پیش می‌رفت.

وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: با رهبری حضرت امام خمینی (ره) مردم به صحنه آمدند و انقلاب اسلامی با رشادت‌ها به پیروزی رسید، به فرموده رهبر کبیر انقلاب ” اگر زنان نبودند، این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید” این سخن یک تعارف و موضوع ظاهری نیست وزنان نقش مهمی در ایجاد انقلاب داشتند.

اصلانی بیان کرد: حضور زنان در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار عمیق بود، وقتی زنان به صحنه انقلاب آمدند غیرت جامعه به جوش آمد و جامعه یکپارچه علیه ظلم و بیداد ستم‌شاهی و آمریکای جنایتکار قیام کرد.

وی در مورد افتخارات بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تاکنون زنان و دختران ایران عزیز برای دفاع از انقلاب اسلامی درصحنه بودند و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی، ورزشی و… بسیار درخشانی را رقم زدند.

مسئول بسیج جامعه زنان در ادامه اذعان داشت: بانوان همچنان درصحنه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایران حضور دارند و باتربیت صحیح، بصیرت و آگاهی مردم افکار پلید رژیم صهیونیستی در کشور ما هیچ‌گاه جواب نخواهد داد.

وی انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و یادآور شد: پس از ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد همچنان جوانان پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و شهدای مدافع حرم، همسران جوان این شهدا با صبر، استقامت و عزت حاضرند برای آرمان‌های انقلاب جان و مال خود را فدا کنند، دست یافتن به انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا و رشادت‌های آنان هستیم.

اصلانی خاطرنشان کرد: به علت تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه مراسم‌های جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت، نقش زنان مسلمان انقلابی ایران با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) درصحنه دفاع از انقلاب اسلامی در همایش‌ها و مراسم‌ها تبیین خواهد شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار