9. بهمن 1396 - 13:03   |   کد مطلب: 20587
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان:
اهمیت انتقال ارزش ها و آثار انقلاب اسلامی برای کودکان
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار داشت :انتقال ارزش ها و آثار انقلاب اسلامی برای کودکان جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش شبنم ها،

نشست خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با موضوع اجرای برنامه های  دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و اصحاب رسانه برگزار شد.

سید محمد رضا جوادی اظهار داشت :انتقال ارزش ها و آثار انقلاب اسلامی برای کودکان جایگاه ویژه ای دارد .12 جلسه استانی در خصوص اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه فجر برای کودکان و نوجوانان برگزار شده است در این جلسات 513عنوان برنامه برای اجرا در نظر گرفته شود .

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان  اشاره داشت :مهمترین برنامه ها جشنواره پویا نمایی و برپایی دست سازه های اعضا با محوریت شعار سال اقتصاد ملی و اشتغال توسط اعضای  کانون پرورش فکری می باشد .

 

جوادی اعلام کرد :از جمله برنامه های کانون افتتاح کتابخانه سیار در شهرستان رزن ,افتتاح دومین کتابخانه فرهنگی و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و دومین شعبه ثابت کانون پرورش فکری در شهرستان ملایر ,برگزاری همایش عروسکی با عنوان مهمانی عروسک ها در کلیه شهرستان ها ,برپایی غرفه های فرهنگی, هنری, دینی با موضوع انقلاب و دستاوردهای ,جشنواره بازی های محلی در دستور مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری قرار دارد .

 

جوادی به برنامه های سایر ارگان ها در ارتباط با انتقال ارزش های دهه فجر و انقلاب برای کودکان و نوجوانان اشاره داشت و بیان کرد :نهاد کتابخانه های استان برنامه پویش کتابخوانی با موضوع انقلاب ,نشست کتابخوان ,نقد کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب را در دستور کار قرار داده است  , حوزه هنری استان برپایی کارگاه های شعرخوانی با محوریت کودک و نوجوان  با موضوع انقلاب حضور شاعر برجسته کشور بیوک ملکی را در دستور کار قرار داده است , سازمان ارشاد اجرای برنامه های جنگ شادی ,اجرای نمایش و تئاتر را در دستور کار قرار داده است ,آموزش و پرورش استان نواختن زنگ انقلاب در مدارس ,برپایی نمایشگاه را در دستور کار قرار داده است ,سازمان بهزیستی در مهدهای کودک برپایی نمایشگاه نقاشی را دستور کار قرار داده است ,شهرداری ها در حوزه اجرای کارهای متنوع فرهنگی فعالیت خواهند داشت .

 

جوادی اشاره داشت :استفاده از خدمات کانون فرهنگی به صورت رایگان است و حق عضویت یکساله  4000الی 7000هزار تومان می باشد .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار