19. فروردين 1397 - 21:02   |   کد مطلب: 21452
مدیرکل کمیته امداد همدان خبر داد
کمک 3 میلیارد تومانی مردم همدان به جشن نیکوکاری
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در همدان گفت: مردم نوع‌دوست همدان در جشن نیکوکاری سال ۹۶ حدود 3 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : پیمان ترکمانه امروز اظهار کرد: از سال 69 هرسال در اسفندماه و در آستانه عید نوروز، مردم نیکوکار کشور هم‌زمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در 14 اسفندماه در همایشی تبلور نوع‌دوستی، دست‌های پرمحبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و کودکان آن ها می‌کشند.

وی افزود: جشن نیکوکاری سال 96 با شعار «جوانه لبخند می‌کاریم» با همکاری کمیته امداد، صداوسیما، آموزش‌ و پرورش و نیروی مقاومت بسیج برگزار شد و نیکوکاران حدود 3 میلیارد تومان به نیازمندان همدانی کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در همدان با یادآوری اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده بلافاصله بین نیازمندان شناسایی‌ شده در سراسر استان توزیع شد، گفت: در جشن نیکوکاری امسال 2 میلیارد و 493 میلیون تومان کمک غیر نقدی و 495 میلیون تومان کمک نقدی انجام شده است.

وی با بیان اینکه 20 هزار دانش‌آموز و 3 هزار دانشجو محروم و نیازمند در استان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند، خاطرنشان کرد: امسال یک هزار و 260 پایگاه در مدارس، 44 پایگاه در میدان‌ها به‌صورت ثابت و سیار، 155 پایگاه در مساجد و بسیج و 21 مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های هم‌وطنان خیر و نیکوکار استان همدان برپا شده بود.

ترکمانه تصریح کرد: در جشن نیکوکاری سال 95، 2 میلیارد و 746 میلیون تومان به‌ صورت نقد و غیر نقدی در سراسر استان جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری خیران و نیکوکاران بخشی از نیازهای اساسی جامعه هدف این نهاد را برطرف کنیم، افزود: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری از طریق شماره‌ حساب 0109500950005 بانک ملی، صفحه پرداخت اینترنتی سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org، شماره‌گیری سریع #081*8877* با تلفن همراه و یا استفاده از نرم‌افزار سکه در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار