5. اسفند 1393 - 10:46   |   کد مطلب: 5061
مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران برگزار کرد :
برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه سالم در اسد آباد
کارگاه آموزشی تغذیه سالم ویژه کارآموزان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان اسدآباد با همکاری مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه سالم در اسد آباد

به گزارش شبنم ها، در این کارگاه آموزشی ،کارشناس تغذیه مرکز بهداشت شهرستان اسدآباد در خصوص نحوه تغذیه سالم خانواده ها، ممنوعات و مضرات مصرف فست فودها ،غذاهای آماده ،نمک و چربیها و.... مطالبی را بیان کرد. 

ترابیان گفت: امروزه، تغذیه بیش از هر زمان دیگری در زندگی اهمیت پیدا كرده است، زیرا مطالعات نشان داده‌اند كه عامل بسیاری از مرگ و میرها و بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های قلبی، عروقی، سرطان‌ها، دیابت و... ریشه در تغذیة فرد دارد.

وی افزود: با توجه به این كه در حال حاضر تكنولوژی و زندگی ماشینی روزبه‌روز در حال پیشرفت است، فعالیت فیزیكی كم‌تر شده و پیامد آن چاقی و اضافه‌وزن است، كه خود منشاء بسیاری از مشكلات جسمی است. بنابراین با رعایت یك رژیم غذایی سالم می‌توان رمز اساسی سلامت بدن را به دست آورد.

وی تصریح کرد:  یک رفتار تغذیه ‌ای خوبی که خوردن و‌ آشامیدن ما را به نحو صحیح کنترل نماید می تواند زمینه را برای یک زندگی سالم و بانشاط فراهم کند.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی با پرسش و پاسخ ادامه داشت و بسته  های آموزشی از طرف مرکز بهداشت بین کارآموزان توزیع گردید.   

دیدگاه شما

آخرین اخبار