12. اسفند 1393 - 12:22   |   کد مطلب: 5129
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان خبر داد:
آمار نگران کننده سرطان سینه در همدان
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان گفت:سرطان سینه از سرطان‌های شایع در بانوان بوده و بانوان باید با افزایش آگاهی خود، از پیشرفت این بیماری‌ها جلوگیری کنند .
 آمار نگران کننده سرطان سینه در همدان

 به گزارش شبنم ها، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان، شعار اصلی مجمع خیرین سلامت را پیشگیری در خود مراقبتی عنوان و اظهار کرد و افزود: سالانه ۱۸ هزار مرگ و میر ناشی از رانندگی در کشور رخ می دهد.

وی  در خصوص بیماری های زنان گفت: از سرطان سینه از سرطان‌های شایع در بانوان بوده و بانوان باید با افزایش آگاهی خود، از پیشرفت این بیماری‌ها جلوگیری کنند چراکه با پیشرفت آن دیگر کاری نمی‌توان انجام داد، بنابراین فرد باید با پیشگیری و خود مراقبتی اطلاعات لازم را جمع‌آوری کرده و در این راستا از سلامتی خود مراقبت کند.

محمدصادق صباافزود:مادران باید کارکرد بعضی از دستگاه‌ها مانند دستگاه فشار خون را به فرزندان خود یاد داده تا در صورت برزو هر گونه مشکل بتوانند اعضاء خانواده را یاری کنند.

 صبا یکی از وظایف مجمع سلامت را تطبیق توقع مردم با نیازها دانست و افزود: در دوسال اخیر ۷۴۶ بیمار سرطانی به مجمع سلامت استان مراجعه کردند که ۴۶۰ میلیون تومان هزینه برای درمان بیمارها به نسبت ۶۰ درصد برای خانم ها و ۴۰ درصد آقایان فراهم شد.

وی از دیگر وظایف مجمع خیرین سلامت را هدایت بیماران به مراکز درمانی خواند و افزود: در این مجمع باید نیازهای واقعی شناسایی و به خیرین منتقل کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار