18. فروردين 1394 - 12:15   |   کد مطلب: 5472
نایب رئیس هیئت والیبال همدان عنوان کرد
والیبال بانوان همدان تشنه حضور مجدد در مسابقات لیگ
نایب رئیس هیئت والیبال همدان گفت: رشته والیبال همدان در بخش بانوان همدان دارای قابلیت‌های بالایی است از این رو حضور در مسابقات سطوح بالا به خصوص لیگ بیشتر از قبل احساس می‌شود.
والیبال بانوان همدان تشنه حضور مجدد در مسابقات لیگ

 به گزارش شبنم ها به نقل از فارس، فاطمه زندی با بیان این مطلب گفت: همدان در گذشته دور در رشته والیبال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته به طوری که اوج این رشد در دهه 80 صعود یک تیم والیبال از این استان به سطحح لیگ برتر بوده است.

وی افزود: در کنار تیم لیگ برتری والیبال شهرداری، بانوان همدانی به لحاظ برخورداری از ظرفیت خوب خود به نام هیئت، تیمی را در سطح لیگ برتر روانه مسابقات کردند. نداشتن حامی مالی مستمر و عدم پشتوانه پولی باعث شد تا روند رو به رشد تیم لیگ برتری بانوان همدان خیلی زود متوقف شود.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: حضور آرمین تشکری یکی از بازیکنان همدانی در تیم ملی و عملکرد وی در سطح لیگ جهانی و مسابقات سطح بالای بین‌المللی باعث شد تا اشتیاق برای حضور در رشته والیبال در دو بخش بانوان و آقایان بیشتر از قبل شود. حضور یکی از استعدادهای رشته والیبال همدان در رده تیم ملی بانوان از دیگر اتفاقات خوب برای این رشته است که نشانگر علاقه‌مندی بانوان استان به این رشته مهیج است.

وی گفت: حنانه کرمی والیبالیست نوجوان همدانی در سال گذشته، همراهی تیم ملی دانش‌آموزی در کشور تایلند و همچنین تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی را در کارنامه خود دارد.

نایب رئیس هیئت والیبال همدان یادآور شد: در سال جاری طرح‌های استعدادیابی هم در سطح مدارس و آموزش و پرورش‌ در دستور کار هیئت قرار گرفته است.در حال حاضر تعامل خوبی بین آموزش و پرورش و هیئت والیبال وجود دارد و در حین برگزاری مسابقات نواحی، شهرستانی و استانی مربیان این رشته استعدادهای موجود را در سنین پایه شناسایی و جذب می‌کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار