2. ارديبهشت 1394 - 9:44   |   کد مطلب: 5637
مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: صدور مجوز سقط درمانی توسط پزشکی قانونی این استان در سال 93 نسبت به سال 92 ، 13 درصد کاهش داشته است.
پزشک,سقط, جنین, پزشک قانونی,

به گزارش شبنم ها، زهرا خلوجینی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ثبت نام این طرح از امروز اول رجب آغاز و تا 10 ماه شعبان ادامه دارد در این طرح چهل روز قرائت روزانه 100 مرتبه  ذکر" لا إِلَه إِلَّا اللَّه "و 100 مرتبه  ذکر" اَ ستَغفرُاللَّه و اَسئَلُه  التَّوبۀَ " ، .صدقه دادن  و روزانه 14 صلوات  و در نهایت  حسادت ممنوع نسبت به افراد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  در اربعین خودسازی طرح «طهورا» به‌دنبال تبدیل خصلت‌های نیک به عادت در پایان هر اربعین هستیم بیان کرد  شعار این دوره حسادت ممنون است با مظمون اینکه" یادمان باشد خاموش کردن شمع دیگری باعث نمی گردد شمع ما روشنتر گردد" و ابراز  امیدواریی کرد که هر یک از این فضیلت‌ها در پایان هر اربعین میان شرکت‌کنندگان در طرح به ‌شکل عادت در آمده و ادامه یابد.

خلوجینی بیان کرد: این طرح همزمان با ماه رمضان  در دوسال گذشته با برنامه‌هایی چون اقامه نماز اول وقت، قرائت یک صفحه قرآن و غیبت ممنوع شروع شد و در چله‌های بعدی نیز با استقبال بسیار خوب دانشگاهیان با اعمالی همچون بجا آوردن صله ارحام، دوری از ناشکری، تمسخر، دروغ و تهمت و بخشش خطا و گناه دیگران ادامه پیدا کرد.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد همدان ابراز کرد: همراهان و شرکت‌کنندگان این طرح، ثواب این حرکت جمعی را به‌‌عنوان ناقابل‌ترین وظیفه پیشکش ساحت مقدس امام زمان(عج) می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مراجعه کنند و در این طرح معنوی ثبت نام کنند.

منبع: نافع

دیدگاه شما

آخرین اخبار