6. ارديبهشت 1394 - 10:14   |   کد مطلب: 5692
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اعلام كرد:
آغاز ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواري سنجش مهارت در سال جاري
ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت 8 صبح شنبه مورخ 5/2/1394 آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 15/2/1394 ادامه می يابد.
آغاز ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواري سنجش مهارت در سال جاري

به گزارش شبنم ها، مهندس مهرابی با اعلام اين خبر بیان داشت: نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در سال جاری در تاریخ 8خرداد ماه برگزار مي شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در اولین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1394  بيان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

علیرضا مهرابی با  اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند. داوطلبین شرکت در این آزمون ها  می توانند  از تاریخ 4/3/94  تا تاریخ 6/3/94 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir  و  با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل كنند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار