1. خرداد 1394 - 22:32   |   کد مطلب: 5982
ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنايع دستي، فرش و نان و غله وصنعت ساختمان و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از ساعت 8:00 صبح مورخ 31/2/94 آغاز و تا ساعت 24:00، 7/3/94 ادامه می یابد.
فنی و حرفه ای,ثبت نام,آموزش,آزمون,مهارت

به گزارش شبنم ها، علی رضا مهرابی با اعلام اين خبر بیان داشت: دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 در تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری برگزار مي شود.

وی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) بيان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ 31/2/94 تا 7/3/94 با مراجعه به سایتhttp://advari.irantvto.ir  پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از 18/3/94 تا 20/3/94 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل كنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار