6. ارديبهشت 1394 - 13:23   |   کد مطلب: 5700
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بر حمایت از ورزش های همگانی و قهرمانی بانوان تاکید کرد.
 بانوان, کارگروه بانوان, ورزش,ورزش های همگانی,قهرمانی بانوان

به گزارش شبنم ها، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان پیش از ظهر امروز در کارگروه بانوان و خانواده با تأکید بر اینکه ورزش بانوان موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود،گفت: ما آماده حمایت ورزش‌های قهرمانی و همگانی بانوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه  شناخت فرصت‌ها در منابع انسانی، اقتصادی و اجتماعی مهم است گفت: باید از ظرفیت‌ها به نفع بانوان استفاده کرد، افزود:حضور بیشتر بانوان در اجتماع و ارائه راهکارهای مطلوب می تئاند به رفع این مشکلات کمک کند.

وی با تأکید بر اینکه باید به سوی استفاده از ظرفیت‌های عمومی جامعه حرکت کرد، افزود: باید با بر نامه ریزی و استفاده صحیح  از فرصت ها  امکانات بالقوه جامعه را شناسایی و شکوفا کرد.

الهی‌تبار با اشاره به نقش زنان از ابتدای انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی آنها بیان داشت: بانوان با فعالیت در حوزه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همواره پا به پای مردان حاضر بودند و در تعیین سرنوشت نظام حضور داشتند.

الهی تبار یکی از مشکلات حوزه بانوان را عدم استفاده از منابع دانست و افزود: ما به دنبال تغییر ساختار دولتی نیستیم بلکه با ورود NGOها باید وارد کار شده و بدون دریافت هزینه از ظرفیت‌های درونی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش بانوان موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود، بیان داشت: ما آماده حمایت ورزش‌های قهرمانی و همگانی بانوان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی نباید وارد مباحث اجرایی دستگاه‌ها شوند، گفت: کانون‌های فرهنگی بانوان می‌توانند بسیار نقش‌آفرین بوده و در مباحث اجتماعی و فرهنگی ورود کنند.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار