13. ارديبهشت 1394 - 9:52   |   کد مطلب: 5777
معاون داوطلبان هلال احمر همدان خبر داد:
مراجعه 2500 نفر به چادرهای سلامت در هفته سلامت
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان از مراجعه بیش از 2 هزار و 500 نفر به چادرهای سلامت در هفته سلامت خبر داد.
هفته سلامت,حلال احمر ,تست غربالگری , خود مراقبتی

 به گزارش شبنم ها، سیلوانا صلح‌میرزایی  اظهار کرد: سازمان داوطلبان هلال احمر، امسال با شعار "همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت" هفته سلامت را گرامی‌داشت.
وی با بیان اینکه برپایی چادر سلامت و انجام تست غربالگری در این چادرها یکی از برنامه‌های اجرایی واحدهای داوطلبان در شعب 9گانه هلال احمر همدان بود، از برپایی 11 چادر سلامت در سراسر استان خبر داد و افزود: بیش از 2 هزار و 500 نفر از خدمات ارائه شده از سوی داوطلبان در  این چادرها بهره‌مند شده‌اند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان به لزوم آموزش در راستای پیشگیری و خودمراقبتی اشاره کرد و افزود: در هفته سلامت برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در زمینه طب سنتی، پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های واگیردار، بهداشت محیط، بهداشت فردی و... در دستور کار واحدهای داوطلبان قرار گرفت.
وی در همین زمینه از برگزاری 22 دوره آموزشی در شعب سراسر استان خبر داد و افزود: بیش از یک‌هزار نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده و از آموزش‌های لازم برخوردار شدند.
صلح‌میرزایی همچنین از عیادت داوطلبان هلال احمر همدان از 325 نفر از بیماران خاص با هدف ابراز همدردی سخن گفت و خاطر نشان کرد: داوطلبان در هفته سلامت به بیش از 70 نفر از معلولان و سالمندان استان نیز سرکشی کرده و در انجام برخی امور شخصی، به آنها مدد کردند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار