11. خرداد 1394 - 11:19   |   کد مطلب: 6084
مشاور استاندار و سرپرست امور بانوان در استانداری خبر داد:
اعزام بیش از 200 نفر از بانوان همدانی به حرم امام (ره)
مینو نیک بخت گفت: امسال بیش از 200 نفر از بانوان همدانی به حرم امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
14 خرداد,ارتحال امام,اعزام بانوان,مینو نیک بخت

به گزارش شبنم ها، مشاور استاندار و سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده در همدان اظهار کرد: یکی از افتخارات ما به عنوان بانوان جامعه اسلامی، انقلاب و آن عزت و احترامی است که انقلاب به بانوان داده است همانطور که خود حضرت امام ( ره ) بارها تاکید کردند " انقلاب اسلامی در بین بانوان جامعه اسلامی تغییر و تحولات زیادی را ایجاد کرده است".
وی افزود: به دلیل تقارن ایام ارتحال با اعیاد شعبانیه، رویکرد برنامه های بانوان از سوگواری به مراسم بزرگداشت معطوف و محتوای برنامه ها بر همین اساس تنظیم و ساماندهی شده است و نیز بحث مهدویت و انتظار و تاکید بر سیره عملی امام راحل در خصوص زنان و خانواده و طبعاً معرفی بیشتر و جامع تر بانوی انقلاب بانو خدیجه ثقفی به عنوان محور محتوایی در انواع برنامه های اجرایی، قرار خواهد گرفت.

مینو نیک بخت با اشاره به بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ادامه داد: طبق تدابیر بنا شده که محتوای برنامه ها  بر تاکید بر سیره  عملکرد امام خمینی (ره) در خصوص زنان و خانواده  جامع تر عمل شود و معرفی و بزرگداشت بانو خدیجه ثقفی همسر گرامی امام خمینی (ره ) به عنوان محور برنامه ها باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه  همه ساله بزرگترين اجتماع سياسي و اجتماعي با حضور پرشور مردم اقصي نقاط كشور در حرم مطهر امام خميني(ره) برگزار مي‌شود امسال نیز به همین  مناسبت بیش از 200 نفر از بانوان همدانی  به حرم امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

نیک بخت از دیگر برنامه های این ایام را هماهنگی با تمام شهرستان ها جهت برپایی ایستگاههای صلواتی ، برگزاری نشست ها و مراسم ها با رویکرد بزرگداشت مقام بانو خدیجه ثقفی بیان کرد.

وی گفت: این برنامه ها از سوی سازمان تبلیغات، بسیج جامعه زنان، حوزه های مقاومت بسیج خواهران، و نهاد های مردمی و به صورت خود جوش بر گزار می شود.

مشاور استاندار و سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان " جام بانوی انقلاب"خبرداد و افزود: 14خرداد ماه یادآور وداع تلخ ملت ایران با معمار کبیر انقلاب اسلامی است و بزرگداشت آن نشانگر اعلام وفاداری مردم با آرمان‌های امام راحل است که خوشبختانه هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود .

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار