9. تير 1394 - 13:54   |   کد مطلب: 6346
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی بزرگ روز قدس در همدان همزمان با سراسر کشور 19 تیر ماه با حضور تمام اقشار مردم برگزار می شود.
مراسم راهپیمایی روز قدس   19 تیر ماه مصادف با 23 رمضان در همدان برگزار می شود

 به گزارش شبنم ها، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان در جلسه برنامه ریزی مراسم روز قدس افزود: مراسم راهپیمایی از ساعت 11:30 با تجمع عموم مردم در میدان امام خمینی (ره) همدان آغاز شده و مردم، مسیر  میدان امام به سمت خیابان شریعتی، چهار راه شریعتی وخیابان پاسداران و در نهایت حسینیه امام(ره) را می پیمایند.

وی با بیان اینکه احتمال 29 روزه شدن ماه رمضان وجود دارد، گفت: به همین دلیل امسال راهپیمایی در سومین جمعه از ماه مبارک برگزار می شود تا  مشکلی پیش نیاید.

حجت السلام فاضلیان تصریح کرد: تمام مساجد طول مسیر برای استفاده مردم باز است و تمهیدات امنیتی، ترافیکی و انتظامی  و فضا سازی تبلیغاتی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در استان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: حضور منسجم روحانیون، استاندار، معاونین و فرمانداران در صفوف اول برای ایجاد انسجام بیشتر در راهپیمایی ها و استفاده از ظرفیت شب قدر توسط طلاب و مبلغین برای حضور هر چه با شکوه تر مردم در این روز از جمله اقدامات است.

غرفه ویژه کودکان در روز راهپیمایی قدس

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان گفت: ایجاد و راه اندازی غرفه حمایت از کودکان سرطانی در چهار راه شریعتی و غرفه  نقاشی کودکان در مسیر راهپیمایی و تهیه ماکت هایی با موضوع روز قدس و محکومیت صهیونیست همچون سالهای گذشته و ایجاد غرفه  باشگاه بین المللی ضد صهیونیسم توسط اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در مسیر راهپیمایی خبر داد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان از تمام دستگاه ها و ارگان های مربوط خواست تا باتوجه زمان راهپیمایی روز قدس در امسال از مردم مسلمان، انقلابی و روزه دار استان همدان بخصوص خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان، دانش آموزان و دانشجویان، روحانیون، فرهنگیان، کارگران و کارکنان ادارات و ارگانها، بازاریان، بسیجیان، اقلیت های دینی و همه اقشار و اصناف مختلف دعوت کنند تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر دهند.

حجت الاسلام فاضلیان، همچنین خواستار انعکاس مناسب مراسم از طرف صدا وسیما و اصحاب رسانه شد .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار