11. تير 1394 - 11:55   |   کد مطلب: 6379
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این اداره کل تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بربه کارگیری جوانان، اقشار و متخصصین داوطلب بسیجی در امرسازندگی کشور و ایجاد اقتصاد مقاومتی، گسترش دانش، مهارت و ارتقای توانمندی سرمایه های انسانی بومی، تربیت و پرورش نیروی ماهر منعقد کرد.
امضای تفاهم نامه فنی و حرفه ای استان همدان، بسیج سازندگی و موسسه نگار نصر همدان

به گزارش شبنم ها، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان درخصوص تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت:  برگزاری دوره های  آموزشی که مورد نیاز و درخواست اقشار بسیج می باشد، تعریف و اجرای آموزش های اقتصاد مقاومتی با اولویت رشته های اعلام شده از طرف بسیج سازندگی  و ... از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه است .
وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری های سه دستگاه در اجرای دوره های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان نیز از تعهدات این اداره کل می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد، با اجرایی شدن این تفاهم نامه و برگزاری دوره های آموزش مهارتی گام موثری در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بربه کارگیری جوانان، اقشار و متخصصین داوطلب بسیجی در امرسازندگی کشور و ایجاد اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار