16. تير 1394 - 13:08   |   کد مطلب: 6420
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این اداره کل تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی بخش تعاون در جهت تحقق برنامه کلان توسعه تعاونی های فعال در تمامی بخشهای اقتصادی، تولیدی و ... با توجه به اهداف آموزش مستمر اعضاء تعاونی، یکپارچه سازی استاندارد های آموزش بخشهای مختلف مد نظر تعاونی ها، توسعه صنایع کوچک و کارآفرینی و ... با اتاق تعاون استان منعقد کرده است.
 امضای تفاهم نامه آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای  با  اتاق تعاون استان

به گزارش شبنم ها ،  علی رضا مهرابی درخصوص تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: اعلام ظرفیت ها و دوره های آموزشی بخش تعاونی در کلیه مراکز و آموزش های سیار به سازمان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی سازمان در اجرای آموزش های مهارتی، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی مورد نیاز سازمان، توسعه و اجرای آموزش های با الگوی بازار محور در بخش تعاونی و ... از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه است .

وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری های دو دستگاه در اجرای دوره های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان نیز از تعهدات این اداره کل می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد، با اجرایی شدن این تفاهم نامه و برگزاری دوره های آموزش مهارتی گام موثری در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی بخش تعاون در جهت تحقق برنامه کلان توسعه تعاونی های فعال در تمامی بخشهای اقتصادی، تولیدی برداشته شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار