12. مرداد 1394 - 9:21   |   کد مطلب: 6765
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی همدان گفت: نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی همزمان با یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در همدان دایر شد.
یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در همدان دایر شد

به گزارش شبنم ها به نقل از   مهر اظهارداشت: نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی همزمان با یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی از ۱۱ تا ۱۶ مرداد ماه سال جاری به مدت شش روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه های استان همدان دایر است.

الماسی گفت: در نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی شرکت ها و سازمانهایی از تهران، مشهد، مازندران، اصفهان، بابل، اراک، کرمانشاه، همدان، تبریز، شیراز، ملایر، قروه درجزین و صالح آباد حضور دارند و به ارائه و معرفی محصولات خود می پردازند.

حسین الماسی محصولات قابل ارائه در نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی را شامل مبلمان و خدمات شهری، چراغهای پارکی و خیابانی، تجهیزات پارکی، آب نماهای موزیکال، نورپردازی، المانهای شهری، تجهیزات و ملزومات ترافیکی و ایمنی، پله برقی های عابر پیاده، تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، تزئینات شهری، محصولات باغ  و ویلا، مصنوعات فلزی، برجهای روشنایی، طراحی و اجرای سیستمهای مبتنی بر ال ای دی، ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری، وسایل بازی پلی اتیلن و شهربازی، نیرو رسانی و ساعتهای پایه دار، المانهای مذهبی و تجهیزات مکانیزه، مخازن زباله عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این خدمات در در دو سالن الوند و ابن سینا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد، عنوان کرد: یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی نیز با حضور شرکت های تولیدی، توزیعی و وارداتی این حوزه در همدان دایر شده است.

الماسی محصولات قابل ارائه در نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی را شامل انواع گلهای آپارتمانی، محصولات گیاهی، انواع کاکتوس، گلهای زینتی، گلهای فصلی، انواع گلدان، گلدانهای بیرونی، بذر، گیاهان باغچه ای، خاک و کود، روغنهای دارویی، گلخانه و تجهیزات جانبی، طراحی فضای سبز و سنگهای زینتی، ساکولنت، خدمات کشاورزی، نهاده های کشاورزی، کشت و فرآوری گیاهان دارویی و تولید داروهای گیاهی، تولید عصاره، تولید و پرورش گل بنفشه آفریقایی، پیاز گل، تولید گلاب و عرقیجات، آلوئه ورا، درختچه های زینتی، تولید ورمی کمپوست، تولید لوله و اتصالات آبیاری قطره ای و آبرسانی پلی اتیلن ذکر کرد.

حسین الماسی گفت: در نمایشگاه گل و گیاه از شهرهای تهران، کرج، هشتگرد، اصفهان، اراک، محلات، چالوس، آمل، تنکابن، نوشهر، قائم شهر، عباس آباد، ملایر، اهواز، کرمان، رشت و سیاهکل شرکت دارند.

الماسی بیان کرد: سالن هگمتانه مختص ارائه محصولات نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: این نمایشگاه در فضایی حدود ۲۵۰۰ متر مربع با ۸۰ غرفه  و در سه سالن هگمتانه، الوند و ابن سینا برگزار شده است.

حسین الماسی زمان نمایشگاه را از ۱۱ تا ۱۶ مرداد و ساعت بازدید را ۴ عصر تا ۱۰ شب اعلام و عنوان کرد: نمایشگاه روز جمعه بطور یکسره از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برای بازدید علاقمندان فعالیت دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار