5. بهمن 1395 - 16:14   |   کد مطلب: 14960
یکی از هدف سازمان بسیج هنرمندان استان برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری است تا علاقمندان و هنرمندان شهرستان‌ها بتوانند با ارتباط و شناخت بیشتر آنها، از تجربه آنان استفاده بهینه‌ای داشته باشند.
نمایشگاه,همدان,عکس و کاریکاتور, استاد مسعود شجاعی,سازمان بسیج هنرمندان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : رسول کرمی اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه آثار عکس و کاریکاتور استاد مسعود شجاعی طباطبایی در همدان برپا می‌شود.

وی گفت: یکی از هدف سازمان بسیج هنرمندان استان برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری است تا علاقمندان و هنرمندان شهرستان‌ها بتوانند با ارتباط و شناخت بیشتر آنها، از تجربه آنان استفاده بهینه‌ای داشته باشند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان افزود: در همین راستا و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با دعوت از استاد مسعود شجاعی طباطبایی نمایشگاه آثار عکس و کاریکاتور این هنرمند برجسته کشور نیز در همدان دایر می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه که حاوی بیش از 40 اثر با موضوعات عکس دفاع مقدس و همچنین کاریکاتورهایی با مضمون استکبارستیزی این هنرمند است، ساعت 16 روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه در نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان واقع در بلوار فلسطین افتتاح می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا 11 بهمن برای بازدید عموم دایر است، افزود: نشست تخصصی و جلسه پرسش و پاسخی نیز در همین رابطه و بعد از افتتاحیه نمایشگاه با حضور استاد مسعود شجاعی طباطبایی در محل در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی عین‌القضات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار