10. فروردين 1396 - 12:15   |   کد مطلب: 16008
نمایشگاه «راه ماندگار» با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، محصولات مختلف و متنوعی را در سه نقطه از استان خوزستان و در مسیر زائران راهیان نور قرار داده است که کیفیت خوب چادرها و طرح های متنوع آن با استقبال مواجه شده است.
نمایشگاه,راه ماندگار,اردوی راهیان نور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از «بسیج زنان کشور» : همزمان با برگزاری اردوی معنوی راهیان نور، در سه نقطه از استان خوزستان، غرفه های نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «راه ماندگار» برپا شده است.

در این غرفه ها که با هدف ترویج فرهنگ حجاب در بین مردم برپاشده، چادرهایی با طرح اسلامی و با تخفیف ویژه 40 درصدی ارائه می شود که کیفیت خوب آن مورد تایید اصناف قرار گرفته است.

محصولات غرفه های «راه ماندگار» مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و به نظر می رسد که یکی از علل استقبال از این چادرها طرح های آن هاست که مورد پسند قشر جوانان است.

این نمایشگاه از 22 اسفند در یادمان شلمچه، اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در حال برگزاری است و تا 10 فروردین میزبان زائران راهیان نور است.

در برپایی این غرفه سازمان بسیج جامعه زنان کشور، سازمان اردویی بسیج، سازمان بسیج اصناف، سازمان حفظ و آثار و موسسه بانوی مقدس مشارکت دارند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار