8. بهمن 1398 - 10:06   |   کد مطلب: 6931
کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه در ایران، تغییرات عمده و مخربی در سایه شوم تبلیغات غربی و فمینیستی در حوزه زنان و خانواده صورت گرفته است، اظهار کرد: در اثر فاصله گرفتن از آموزه های دینی، مشکلات و ناهنجاری های زیادی در این جوامع ایجاد شده که این امر باعث نابودی عفاف زنان جامعه گردیده است.

به گزارش شبنم هابه نقل از شاخه طوبی، عطیه حیدریان، کارشناس مسائل اجتماعی و فرهنگی در خصوص همسان سازی فرهنگ با دنیای غرب فمینیست در جامعه گفت: امروزه کمتر کسی را می توان یافت که به اهمیت خانواده در رشد و تعالی همه جانبۀ افراد جامعه و همچنین تأثیر آن در موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی اذعان نداشته با شد.

این کارشناس مسائل اجتماعی و فرهنگی در ادامه  افزود: تحولات و تغییرات در سبک زندگی مردم باعث اثر همسان سازی فرهنگی با دنیای غرب فمینیستی شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سبک زندگی مردم مغرب زمین در اثر تفکرات فمینیستی به طور کلی تغییر یافته و خانواده کارکردهای اصیل خود را از دست داده است.

سایه شوم تبلیغات غربی بر حوزه زنان و خانواده

حیدریان با بیان اینکه در ایران، تغییرات عمده و مخربی در سایه شوم تبلیغات غربی و فمینیستی در حوزه زنان و خانواده صورت گرفته است، اظهار کرد:  در اثر فاصله گرفتن از آموز ههای دینی، مشکلات و ناهنجاری های زیادی در این جوامع ایجاد شده است.

وی همچنین افزود: در گذشته به خاطر سنتی بودن خانواده ها و پایبندی بیشتر آنها به آموزه های دینی در مسائل زندگی، اینگونه مشکلات بسیار کم بوده است.

تهاجم غربی ها به جوانان و خانواده با الگوهای فمینیستی

این کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به اینکه هجمه دشمنان نظام اسلامی به ویژه بعد از مأیوس شدن از تغییر نظام، بیشتر شده است، گفت: آنان مهمترین رکن موفقیت نظام اسلامی که جوانان و خانواده های متدین و مؤمن است را با استفاده از رسانه های جهانی خود و الگوهای فمینیستی ضد خانواده و ضد عفت وحیا و تقدس، مورد تهاجم قرار داده اند.

حیدریان در ادامه بیان کرد: از نظر آنان راه احقاق حقوق زنان تنها در تن دادن بی قید و شرط به الگوها و هنجارهای مناسب با فمینیسم غربی است.

غربی ها فمینیسم را با قالب اسلامی به خورد جامعه داده اند

وی با بیان اینکه غربی ها فمینیسم را با قالب اسلامی به خورد جامعه داده اند، گفت: غربی ها برای آنکه بتوانند تفکرات خود را بر جامعه زنان ایرانی تحمیل کنند، عقاید و خواسته های فمنیستی را در قالب اسلامی و با استفاده از مفاهیم دینی تفسیر کنند.

این کارشناس مسائل فرهنگی، تضعیف خانواده و جایگاه مادری، بی توجهی به ارزش های اخلاقی، دین زدایی و... را از ویژگی های این جریان عنوان کرد.

حیدریان با اشاره به اینکه دنیای غرب برای رسیدن به اهداف خود با بهره گیری از ایزارهای مختلف استفاده می کند، گفت: غرب برای رسیدن به اهداف شوم، همه مظاهر فرهنگی ملت ها به ویژه فرهنگ حاکم بر روابط مرد و زن و جایگاه زن در خانواده و اجتماع را مورد تهاجم وسیع خود قرار می دهد.

وی همچنین تصریح کرد: آنان تلاش می کنند که فرهنگ ملت های غیر غربی و اسلامی را با تحقیر و نیز عقب مانده و غیر انسانی خواندن آن دگرگون و با الگوهای غربی همسان سازی کنند.

نابودی عفاف ارمغان فمینیسم

حیدریان در ادامه  بیان کرد: آنان با تبلیغات فمینیستی خود عفاف و حیا را از زنان می گیرند و ارزش های اسلامی را به ضد ارزش تبدیل می کنند.

این کارشناس مسائل اجتماعی با شبکه های ماهواره ای فارسی زبان را عامل اصلی ترویج فرهنگ و افکار فمینیستی در میان خانواده ها دانست و افزود: این شبکه ها بدون آنکه بحثی از فمینیست را به میان آورند به طور غیر مستقیم و به صورت تدریجی، فرهنگ و ارزش های اسلامی را تحقیر و از سوی دیگر فرهنگ و افکار فمینیستی را به شدت تبلیغ و جایگزین می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار