7. شهريور 1394 - 10:32   |   کد مطلب: 7172
مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، فرزندان و خانواده آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و همچنین روسای مراکز و مسئولین ستادی و دو نفر از اساتید برجسته قرآن در استان برگزار گردید.
 چهارمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خانواده بزرگ آموزش فنی وحرفه ای همدان بر گزار شد.

به گزارش شبنم ها؛ حجت الاسلام والمسلمین طالبیان مسئول امور فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار داشت: در این مرحله، برگزیدگان مرحله شهرستانی در رشته های تفسیر، قرائت، ترتیل، حفظ قرآن و مفاهیم بایکدیگر به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات در رشته  ترتیل مجید قاسمی جمشید، در رشته قرائت ذبیح اله دی آبادی ، در رشته مفاهیم حجت اله بنی اردلان، به کسب مقام اول این مسابقاب نائل شدند.

همچنین در رشته ترتیل خواهران لیلا شهبازی مقام اول این رشته را بدست آورد و در رشته مفاهیم  نوالعین  جعفر نژاد مقام اول را از آن خود نمود .

ودر گروه فرزندان همکاران  زینب ارجمند  و محمدرضا ابراهیمی بعنوان نفرات برتر رشته حفظ قرآن برگزیده شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از معرفی منتخبین شهرستانی به دبیرخانه ، مرحله استانی مسابقات در چهارم شهریور ماه همزمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) و هفته دولت و روز کارمند در شهرستان همدان و مرحله کشوری در مهرماه در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان در پایان  هدف ازبرگزاری این مسابقات را در جهت نهادینه کردن و ترویج فرهنگ انس با قرآن عنوان کرد .

شایان ذکر است  تا کنون سه دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شده است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار