31. ارديبهشت 1399 - 10:45   |   کد مطلب: 7435
ریس شورای عالی فرهنگی اجتماعی زنان؛
احساء حقوق زنان با نگاه فمنیستی دروغی آشکار
معاون شورای عالی فرهنگی اجتماعی زنان، خاطر نشان کرد: اینکه یک خانم که با نگاه های مختلف بمباران شود، به تبع وابستگی و دلبستگی عاطفی پیدا کرده و نهایتاً سرخوده و گریان رها گردد، دروغ بزرگی است که فمنیسیم آن را احساء حقوق زنان می داند.
 احساء حقوق زنان با نگاه فمنیستی دروغی آشکار

به گزارش شبنم ها، فرشته روح افزا،  درگفتگو با خبرنگار گوهرشادنیوز، با انتقاد از نگاه های فمنیستی به زنان، اظهار داشت: چرا باید زنان و دختران با انواع آرایش های زننده و لباس های تنگ و کوتاه تحقیر شوند، مگر زنان یک جنس دسته دوم هستند که باید اسباب لذت جویی مردان قرار گیرند.

وی ادامه داد: مجلات مختلف را نگاه کنید، جراحی گونه،بینی و... برای خانم ها تبلیغ می شود، چرا باید یک خانم این همه جراحی را انجام دهد. به نظر می رسد،جریان فمنیستی به نفع مردان در جریان فکری کشور حاکم است که خانم ها را به این سمت سوق داده، در حالی که حقوق واقعی زن را از او سلب می کند، قصد دارد، بفهماند که پیگیر حقوق او می باشد.

معاون شورای عالی فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه احساء حقوق زنان از طریق نگاه فمنیستی دروغی بیشتر نیست،  خاطر نشان کرد: اینکه یک خانم که با نگاه های مختلف بمباران شود، به تبع وابستگی و دلبستگی عاطفی پیدا کرده و نهایتاً سرخوده و گریان رها گردد، در واقع دروغ بزرگی است که فمنیسیم آن را احساء حقوق زنان می داند.

روح افزا تفکر فمنیستی وحشیانه ترین روش برای پاسخ به نیاز زنان دانست و گفت: حقوق زن آنجایی ایجاد می شود که حقوق عاطفی، مالی، امنیت روحی روانی و جسمانی او رعایت شود اما تحقق حقوق زنان در قالب تفکر فمنیستی غربی نه تنها حاصل نمی شود بلکه وحشانیه ترین روشی است که جوامع غری برای پاسخ به نیاز های زن انتخاب کرده اند.

وی با تأکید بر نقش دستگاه های اجرای جهت معرفی الگو های فاطمی و زینبی برای زنان، اظهار داشت: در حالی که ما خود بهترین الگو های رفتاری و عملی را برای زنان داریم، چرا باید الگو های شکست خورده غربی، نقطه اتکاء و احساء حقوق زنان قرار گیرد. این امر بیانگر کم کاری متولیان امر فرهنگ در شناساندن شاخصه های عملی می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار