8. مهر 1394 - 13:27   |   کد مطلب: 7491
آزاده نامداری دوشنبه ٦ مهر ، با انتشار خبری در صفحه مجازی اش ، ازدواج دوم خود را رسانه ای كرد .
جنجال ازدواج آزاده نامداری با مردی که زن داشت +افشاگری همسر اول

جزییات ازدواج مجدد آزاده نامداری با سجاد عبادی

همسر دوم آزاده نامداری ، سجاد عبادی  ، فرزند رحیم عبادی رییس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی از فعالان جبهه مشاركت است .
 

سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور همسر اولش را طلاق داده است .
 

پس از این ازدواج باید شاهد رابطه نزدیك تر آزاده نامداری و مهناز افشار باشیم زیرا كه همسر این دو رابطه ای نزدیك با یكدیگر داشته و آنطور كه گفته میشود هردو مدتی كوتاه پیش از ازدواج دومشان از همسر اول خود طلاق گرفته اند .
 

در ادامه خبر علاوه بر مشاهده تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی ، مهسا آبومگر ، که در صفحه مجازی وی منتشر شده است ،  نوشته او خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری را میخوانید :

پست اینستاگرامی همسر اول سجاد عبادی

«آقای سجاد عبادی! گل هایی كه هر سه شنبه برایش میبردی از همان گل فروشی میخریدی كه برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟!

حرفهایی كه سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود كه در این ٣ سال در گوشم زمزمه كردی ؟! راستی به او هم گفتی كه همیشه دوستش داری ؟!

مردی كه سر قولش نماند مرد نیست ، پس حساب من با تو هیچ ! خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شكستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم كه تو آمدی من بودم و تو آمدی او ٢٢ شهریور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست كه از گل های رز سفیدت عكس میگذاری و روزهاست كه آینه و شمعدان خانه ی مشترك جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی كه از هم پاشیدی با خدا

پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.»
 

لازم به ذکر است ،  آزاده نامداری هر سه شنبه تصویر دسته گلی را در صفحه اینستاگرام خود قرار میداد .

عکس شناسنامه مهسا بومگر

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار