13. مهر 1394 - 5:28   |   کد مطلب: 7522
هشتمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا روزهای 17 و 18 مهرماه به میزبانی تایلند در بانکوک برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان ایران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در این مسابقات به میدان خواهد رفت.
 همدان ورزش جودو همدان

به گزارش شبنم ها ، رئیس هیئت جودو استان همدان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت : تیم نوجوانان 4نفر هستند که 3 نفر آنها را جودو کاران شایسته همدان تشکیل می دهند،مریم بربط در وزن -70 کیلوگرم، شیواجهانگیری در وزن -44 کیلوگرم و لیلا سیاهوشی در وزن -48 کیلوگرم 3 جودو کار همدانی اعزامی به مسابقات آسیایی هستند و  دیگر بازیکن این رده سنی را نگین نظری در وزن -57 کیلوگرم از لرستان تشکیل می دهد.

جلال نصر پور بیان داشت : فاطمه آقاجانی در وزن -63 کیلوگرم از همدان، صدیقه قاسم زاده در وزن -52 کیلوگرم از آذربایجان شرقی، زهرا نادری در وزن -57 کیلوگرم از چهارمحال و بختیاری و زهرا باقری در وزن -78 کیلوگرم از لرستان در رده سنی جوانان در این دوره از رقابتها به دیدار رقبای خود می روند .

وی تصریح کرد:بر اساس برنامه اعلام شده تیم نوجوانان روز چهارشنبه 15 مهرماه و تیم جوانان روز پنج شنبه 16 مهر ماه جهت حضور در این دوره از رقابتها عازم بانکوک خواهند شد.

گفتنی است:مراسم قرعه کشی و وزنکشی مسابقات در رده سنی نوجوانان روز پنجشنبه 16 مهرماه و در رده سنی جوانان هم جمعه 17 مهر ماه برگزار خواهد شد و اعضای تیم ملی از عصر امروز در اردوی متصل به اعزام به میزبانی تهران حاضر می شوندتا تمرینات نهایی خود را زیر نظر سرمربی خانم سلیمی و به سرپرستی موسوی انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار