18. خرداد 1394 - 12:10   |   کد مطلب: 6146
رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: اردوی تیم ملی جودو بانوان کشورمان در صورت توافق فدراسیون جودو بعد از ماه رمضان در شهرستان نهاوند برگزار می شود.
اردوی تیم ملی جودو بانوان در نهاوند برگزار می شود

 به گزارش شبنم ها، جلال نصرپور فتارکی با اشاره به برنامه های هیئت جودو استان همدان اظهار داشت: همدان به فدراسیون جودو درخواست چند میزبانی مهم کشوری را داده بود که میزبانی مسابقات کاتا به علت برگزاری امتحانات دانشگاه ها در تهران برگزار شد.

وی افزود: میزبانی مسابقات نوجوانان و جوانان بانوان کشور در همدان برگزار می شود اما تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

رئیس هیئت جودو استان همدان با بیان اینکه جودو استان همدان از قطب های کشور است، گفت: یکی از اصلی ترین و مهمترین برنامه های هیئت در سال های گذشته و همچنین سال جاری توجه ویژه به امر استعدادیابی و توجه به سنین پایه در این رشته است.

نصرپور عنوان کرد: چهار مربی نیز در امر استعدادیابی در همدان فعالیت دارند که امید می رود در آینده نه چندان دور با برنامه ریزی هایی که در امر استعدادیابی و توجه به نونهالان و نوجوانان در سنین پایه انجام شده هیئت همدان رشد چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به استقبال بانوان همدانی از رشته جودو بیان کرد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

نصرپور یادآور شد: حضور کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان بسیار قدرتمند همدان در تیم ملی ایران باعث رشد قابل ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.

رئیس هیئت جودو همدان با بیان اینکه مربیان خوبی در استان همدان کار می کنند گفت: کبری کرمی از مربیان خوب همدان به عنوان برترین مربی چهارمین دوره لیگ بانوان کشور شناخته شده است که این از افتخارات مربیان هیئت است.

منبع: مهر

دیدگاه شما

آخرین اخبار