23. مهر 1394 - 10:34   |   کد مطلب: 7636
در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان صورت گرفت:
ارزیابی عملکرد 6 ماهه واحد ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان همدان
کارشناس مسئول واحد ارزیابی عملکرد این اداره کل گفت: برنامه ی راهبردی و عملیاتی سال 94 در سه ماهه اول سالجاری و بر اساس اسناد بالادستی سازمان متبوع ، سند راهبردی مهارت و فناوری ، بسته اجرایی سند مذکور در سال 94 و سند برنامه های تحول مهارت و فناوری، و همچنین نیاز سنجی و اولویت بندی بومی و منطقه ای بر اساس قطب های آموزشی شهرستان های استان تعیین و جهت برنامه ریزی و اجرا به کلیه واحدهای تابعه ابلاغ گردید.
ارزیابی عملکرد 6 ماهه واحد ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان همدان

به گزارش شبنم ها؛ طاهره رحیمیان با بیان این مطلب افزود: . بر همین اساس در پایان شش ماهه نخست سالجاری برنامه ارزیابی عملکرد کلیه واحدهای ستادی و صف بر اساس برنامه عملیاتی فوق اجرا شد.

وی ادامه داد: در جلسه یک روزه ارزیابی عملکرد ، کلیه مراکز شهرستان ها در پنل های تخصصی بالادستی خود در واحد ستادی اقدام به ارائه مستندات عملکرد خود نموده و به ترتیب اولویت هر یک از اقدامات از سوی واحدهای ستادی مربوطه، امتیاز عملکردی خود را کسب می نمایند. در پایان برنامه ارزیابی با تخصیص ضریب اهمیت به فعالیت های هر یک از واحدهای ستادی، نتایج عملکردی هر برنامه ذیل محورهای مشخص، تعیین شده و مراکز شهرستان ها و همچنین واحدهای ستادی بر اساس ضرایب عملکردی خود در سه سطح : ادارات ستادی، واحدهای ستادی و مراکز شهرستان ها رتبه بندی خواهند شد.

ویتصریح کرد :  برنامه ی عملیاتی سال 94 در قالب بیش از 328 برنامه و در 17 حوزه ، دو سطح معاونت ، یک سطح واحدهای ستادی و در دو برش استانی و شهرستانی تهیه و به مجموعه ابلاغ شده است که با توجه به کثرت برنامه ها و لزوم صرف دقت در اعمال نمرات، اولویت ها و ضرایب اهمیت ، نتایج نهایی ظرف یک هفته استخراج و به همکاران اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است برنامه عملیاتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در سال 93 ، در سه مقطع 6 و 9 و 12 ماهه مورد ارزیابی قرار گرفت و مراکز ، ادارات ستادی و واحدهای کارشناسی که موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شده بودند ، مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار