3. آبان 1394 - 8:51   |   کد مطلب: 7748
معاون فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی یاداور شد: کشور ترکیه یک کشور سکولار است و کشور ما اسلامی است و مشخص است که حجاب آنها نباید در کشور ما پیاده سازی شود زیرا مردم ما بر اساس نظام اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده اند و مگر آقای انصاری میتوانند بگویند که مدل سکولار جایگزین مدل اسلامی شود.
هیچ مقام دولتی حق ندارد مدل غیراسلامی ارائه دهد/مسئولین یک به یک مظاهر دین را به چالش می کشانند

به گزارش شبنم ها، فرشته روح افزا معاون فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با زنان خبر با اشاره به صحبت های اخیر مجید انصاری و الگو گیری از مدل کشور های لبنان و ترکیه و اینکه آیا حجاب آن کشور ها برای کشور اسلامی ما مناسب است، عنوان کرد: بحث مناسب بودن و یا عدم مناسبت این حجاب یک بحث است و حرف شرع بحث دیگری است.

وی افزود: صحبت هایی که از قول من نقل شده است صحیح نمی باشد و بنده این صحبت که حجاب را آزاد کنید را از قول جناب انصاری نگفته ام زیرا آزادسازی حجاب بحث دیگری دارد ایشان گفتند که از مدل کشورهای ترکیه و لبنان می شود استفاده کرد.

روح افزا ادامه داد: در بحث حجاب و عفاف ما در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و قانون اساسی ما بر مبنای شرع است نه مدل دیگر کشورها و هیچ مقام دولتی اجازه ندارد که قانون اساسی کشور کنار بگذارد زیرا قانون اساسی بر پایه شرع تبیین شده است و حجاب هیچ کشوری مناسب کشور ما نیست.

معاون فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی یاداور شد: کشور ترکیه یک کشور سکولار است و کشور ما اسلامی است و مشخص است که حجاب آنها نباید در کشور ما پیاده سازی شود زیرا مردم ما بر اساس نظام اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده اند و مگر آقای انصاری میتوانند بگویند که مدل سکولار جایگزین مدل اسلامی شود.

وی گفت:  هیچ کس اجازه ندارد قانون اساسی را زیر پا گذاشته و مدل ارائه دهد و اعتراض بنده به صحبت ایشان در آن جلسه این است که در کمیسیون فرهنگی مجلس ایشان صحبت های خودشان را کردند و رفتند و اصلا به صحبت های بقیه گوش نکردند.

روح افزا اظهار داشت: هیچ مقام دولتی حق ندارد غیر از مدل اسلامی مدل دیگری ارائه کند مگر اینکه اسلامی باشد و با موازین شرع، اسلام و قانون اساسی مغایرت نداشته باشد میتوان به آن مدل ها فکر کرد اما مدل هایی که با مبانی شرع و قانون ما مخالفت دارد نباید ارائه شود.

معاون فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تک خوانی در اپرای عاشورا مطرح کرد:  مجوز وزارت ارشاد به تک خوانی زن در اپرای عاشورا نهایت مظلومیت امام حسین علیه السلام را می رساند اکنون امام حسین علیه السلام مظلوم تر از روز عاشوراست در کربلا حصرت زینب با چادرش از امام حسین علیه السلام دفاع کرد و اینها با بی حجابی، بی دینی و بی عفتی از امام حسین علیه السلام دفاع می کند.

وی ادامه داد: شعر امام حسین (ع) میخواند تا مردان را جذب کند؟ عمل حرام را انجام میدهد به نام امام حسین علیه السلام؟ این بدعت در دین است وزیر ارشاد اجازه ندارد به این خانم مجوز بدهد روزی امام خمینی در قم فرمودند: “علما برخیزید اسلام دارد از بین می رود” اکنون باید همه ی مردم بر خیزند.

روح افزا بیان کرد: یا خانم مولاوردی برای گرفتن حقوق تن فروشان جلسه برگزار می کند! ما به این خلاف شرع بودن مسئولین در کشور اعتراض داریم اینها مسئولین کشور جمهوری اسلامی اند؟! چه خانم مولاوردی، آقای انصاری و یا آقای جنتی حق ندارند خلاف قانون و شرع قدمی بردارند.

معاون فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تن فروشی خلاف شرع و قانون است و خطاب بنده به خانم مولاوردی این است که آیا اکنون مشکل زنان کشور ما مشکل زن تن فروش ماست؟ ایشون همه مشکلات زنان را حل کرده و فقط همین یک مشکل مانده بود؟

وی مطرح کرد: وقتی مردم هنوز عزادار شهدای منا و مکه هستند و سیاه پوش محرم حسینی واجب است که نشستی با این رویکرد برگزار شود؟ این دهن کجی به مردم نیست؟ وقتی مردم مطالبه دین دارند آقای انصاری می گوید که مدل ترکیه و لبنان را استفاده کنید، تک خوانی در تالار وحدت راه می اندازند.

روح افزا اظهار داشت: تک خوانی راه می اندازند به نام امام حسین(ع) تا دهن مارا ببند مظلوم تر از امام حسین علیه السلام پیدا نکردند و اکنون به روش یزیدی از امام حسین علیه السلام دفاع می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: مسئولین مواظب باشند زیرا مردم در مقابل بی دینی سکوت نمی کنند و بنده از علمای دین مطالبه دارم که در این مسائل وارد شوند که آیا این کارها مجاز و درست است؟ مسئولین ما دارند یک به یک مظاهر دین را به چالش می کشانند و ما به این موضوع شدیدا اعتراض داریم.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار