به گزارش شبنم ها ،به نقل از شاخه طوبی، این روزها تبلیغات کاملا استراتژیک شدهاند، دیگر کسی به تبلیغات تلویزیونی و چیزهایی نظیر آن اهمیت نمیدهد.
طراحان لوازم آرایشی اغلب از مدلینگ شدن برخی از بازیگران زن ایرانی استفاده میکنند و طرح های خود را به مردم نشان میدهند تا تبلیغات متفاوتی به نمایش بگذارند.
شرکتی چون فشینلی یک از شرکت های لوازم آرایش در ایران است که در مراسم رونمایی از محصولات آرایشی خود با استفاده از بازیگران زن نهایت استفاده را کرده و با همکاری بازیگران می خواهد جای خود را در دل مردم بازتر کند.
شیلا خداداد, نیوشا ضیغمی, شقایق فراهانی, گلاره عباسی, الهام حمیدی و …. از جمله بازیگران زنی بودند که در این مراسم شرکت کردند.
رونمایی از محصولات فشینلی متاسفانه با حضور پر رنگ اسوه های مردمی و سفیران فرهنگ ایران در رسانه ملی انجام شد ولی کسی نبود جلوی این هنجار شکنی و ترویج آن را بگیرد و برخی مسئولین فرهنگی کشور انگار در خواب زمستانی فرو رفته اند.
در این مراسم بسیاری از بازیگران زن با حجابی نا متعارف و آرایش های بخصوص حضور داشتند که این تبلیغات باعث هنجارشکنی در سطح جامعه می شود.
اما وضعیت بد حجابی و پوشش نامناسب حاضرین در این مراسم بار دیگر چون گذشته تکرار شد و این موضوع موجبات نارضایتی دلسوزان را فراهم آورد.
وضعیت اسفناک پوشش و آرایش زنان بازیگر در ایران یعنی بد حجابی که گاهی صد پلّه بدتر از بی حجابی است و باعث الگوگیری غلط از سوی برخی از مخاطبین می شود و در جامعه تاثیرات سوء دارد.
گفتنی است که کسی منکر مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه نیست و اما امروزه حضور نامتعارف اهالی فرهنگ و هنر در برخی از مجالس و تبلیغات محصولات گوناگون باعث هنجارشکنی و عادیسازی چنین مشکل بزرگی در میان خانوادههای ایرانی می شود و باید دولت فکری به این وضعیت فرهنگی کشور کند تا حال آن از بدتر نشده است و خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل....
انتهای پیام/
دیدگاه شما