7. آبان 1394 - 9:20   |   کد مطلب: 7828
با نقش آفرینی بهادر ابراهیمی؛
کار خوب یک بازیگر زن برای شهید فهمیده +عکس
نمایش “رد پای سرخ” با موضوع زندگی شهید حسین فهمیده، به کارگردانی آشا محرابی، بازیگر سینما ساخته می‌شود.
کار خوب یک بازیگر زن برای شهید فهمیده +عکس

به گزارش شبنم ها به نقل از مشرق، بهادر ابراهیمی درباره نقشش در نمایش رادیویی «رد پای سرخ» گفت: از آنجایی که برای شهدای عزیزمان ارزش بسیار زیادی قائلم ، بسیار خوشحال شدم از اینکه خانم آشا محرابی، کارگردان این نمایش رادیویی، پیشنهاد بازی در نقش حسین فهمیده را به من دادند.

وی افزود: بعد از پیشنهاد نقش در ابتدا با خود فکر کردم که چطور ممکن است ، نوجوانی در آن سن و سال بتواند برای نجات کشورش از جانش بگذرد تا ما به آسایشی که امروز داریم برسیم.
این بازیگر تآکید کرد: در این نمایش، دوستان و همکاران بزرگوارم که بازیگران بسیار حرفه ای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو هستند، کمک زیادی به من در نزدیک شدن به این نقش کردند و به خصوص راهنمایی های خانم آشا محرابی کارگردان این نمایش، توانست برای خلق شخصیت این شهید بزرگوار راهگشای من باشد.

 

ابراهیمی در پایان گفت: متن این اثر نمایشی که مریم تاجیک نویسندگی آن را بر عهده داشته، بی نهایت زیبا و امروزی است تا جایی که احساس کردم در آن حال و هوا نفس می کشم.

بر اساس این خبر، بهادر ابراهیمی از سن ۵ سالگی بازیگری را در نمایش صحنه ای دایره گچی مجید جعفری آغاز کرد و تاکنون در بیش از ۲۰ نمایش صحنه ای به ایفای نقش پرداخته است . وی همچنین در دوران خردسالی در آثار فاخری چون ” مادر ” علی حاتمی و بسیاری دیگر از فیلم های سینمایی به عنوان بازیگر حضور داشته و طی سالیان اخیر از بازیگران فعال نمایش های رادیویی بوده است.

نمایش رادیویی ” ردپای سرخ ” به کارگردانی آشا محرابی و با بازیگری بهادر ابراهیمی، عرفان ابراهیمی، نورالدین جوادیان، مجتبی طباطبایی، مهرخ افضلی، ماندانا اصلانی، مروارید کریم پور، مهدی گیاهی، بهرام سروری نژاد، محمد رضاعلی، تهیه کنندگی: شهناز دهکردی، صدابرداری :پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور، روز جمعه ۸ آبان ماه به مناسبت شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ساعت ۷:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود./ مشرق

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار