9. آبان 1394 - 14:14   |   کد مطلب: 7850
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این اداره کل تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف برآوردن نیاز استان به منابع انسانی توانمند و کارآمد و دارای تجربه فنی مهارتی، استفاده بهتر از امکانات شامل فضا و تجهیزات آموزشی کارگاههای موجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای، استفاده از توان و ظرفیت های علمی موجود در اداره کل و سازمان سما و ... منعقد کرد.
 انعقاد تفاهم نامه آموزشی  فنی و حرفه ای استان همدان و سازمان سما

به گزارش شبنم ها ، مهرابی درخصوص تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: در اختیار قرار دادن کارگاه و امکانات اداره کل و مراکز فنی و حرفه ای بر اساس قراردادهای آموزشی بین اداره کل و معاونت سما، برگزاری آزمون و ارائه گواهینامه به فراگیران معرفی شده از سوی معاونت سما پس از قبولی بر اساس ضوابط سازمان، ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از اساتید سما دارای صلاحیت فنی و ابلاغ مربی گری برای ایشان طبق مقررات و ضوابط سازمان، تهیه بانک اطلاعاتی از فراگیران به منظور رهگیری تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان و ... از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه است .
وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری های دو دستگاه در اجرای دوره های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان نیز از تعهدات این اداره کل می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد، با اجرایی شدن این تفاهم نامه و برگزاری دوره های آموزش مهارتی گام موثری در راستای برآوردن نیاز استان به منابع انسانی توانمند و کارآمد و دارای تجربه فنی مهارتی و حرفه ای، استفاده از توان و ظرفیت های علمی موجود اداره کل و سازمان سما برداشته شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار