26. آبان 1394 - 9:10   |   کد مطلب: 8092
با برگزاری دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان؛
بانوان قایقران همدان به فینال A راه یافتند
با برگزاری دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان قایقران همدان به فینال A راه یافتند.
بانوان قایقران همدان به فینال A راه یافتند

به گزارش شبنم ها به نقل از همدان ورزش؛ دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان در 2 بخش روئینگ تکنفره سنگین وزن و روئینگ تکنفره سبک وزن برگزار شد.
در گروه اول نیمه نهایی سنگین وزن پاروزنان استان های زنجان، تهران، تهران توابع و گیلان حضور داشتند که در نهایت پریسا احمدی از زنجان و الیکا افشاری از تهران اول و دوم شدند و به فینال A صعود کردند و مبینا موسوی از تهران توابع و سوگل متدین از گیلان سوم و چهارم شدند و به فینال B راه یافتند.
در گروه دوم نیمه نهایی این ماده قایقرانان استان های مازندران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه شرکت داشتند که در پایان شیما جباری از مازندران اول شد و رویا عباسی از آذربیجان غربی در رده دوم قرار گرفت. این دو قایقران راهی فینال A شدند. مریم امیدی پارسا از همدان و مهشید توکلی از کرمانشاه نیز با قرار گرفتن در رده های سوم و چهارم به فینال B راه پیدا کردند.
در گروه اول نیمه نهایی روئینگ تکنفره سبک وزن نیز قایقرانان استان های زنجان، تهران توابع، کردستان و کرمانشاه حضور داشتند که در پایان فرحناز عشقی از زنجان و شیدا دشتی از تهران توابع در رده های اول و دوم قرار گرفتند و به فینال A صعود کردند و اسرا جوانمردی از کردستان و فرزانه نباتی از کرمانشاه سوم و چهارم شدند و به فینال B راه پیدا کردند.
در گروه دوم نیمه نهایی این ماده نیز نمایندگان همدان، تهران و گیلان حضور داشتند که در پایان مریم کرمی از همدان و رها علی نژاد از تهران اول و دوم شدند و به فینال A راه یافتند و بهاره پورعبدیان از گیلان نیز در رده سوم قرار گرفت و راهی فینال B شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار