25. آذر 1394 - 9:02   |   کد مطلب: 8402
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه امروز اولویت مسائل زنان افزایش تعداد نمایندگان زن نیست بلکه مسائل فرهنگی است، گفت:دشمن پس از نفوذ در مسائل هسته ای و برجام در حال زمینه سازی برای نفوذ در مسائل زنان و خانواده است.
اولویت امروز مسائل زنان افزایش تعداد نمایندگان زن نیست/ دشمن درصدد نفوذ در مسائل زنان است

 به گزارش شبنم ها، کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس، با بیان اینکه در هر پست و مقامی باید افراد شایسته و متخصص سرکار بیایند، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات زیادی به صورت آزادانه برگزار شد و این خود مردم هستند که صلاح می دانند چه کسی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند.

وی افزود: متأسفانه این روزها برخی از افراد سخن از سهمیه بندی در انتخابات مجلس می گویند و بحث افزایش حضور زنان در مجلس را به پیش کشیده اند، این افراد بدانند که این سخن پراکنی ها خلاف منطق و قانون اساسی است.

خزعلی در ادامه این مطلب تصریح کرد: سهمیه بندی انتخابات در کشورهایی خصوصا آمریکا شکل گرفت نتیجه ای نتیجه ای جز این نداشت که تعدای زن بی سواد و ناآگاه ورد پیدا کردند و تنها صندلی اشغال کردند؛ جامعه ما زنان فرهیخته و با سواد زیادی دارد اما باید به اولویت ها توجه کرد، امروز اولویت مسائل زنان افزایش تعداد نمایندگان زن نیست بلکه مسائل فرهنگی است که باید به آنها رسیدگی شود.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: اینکه هنوز انتخابات شروع نشده است و عده ای در روزنامه ها،  مجلات و فضای مجازی دم از افزایش حضور زنان در مجلس می زنند و کمپین راه اندازی می کنند نه تنها کمکی به حوزه زنان نمی کنند بلکه برای سلطه و نفوذ دشمن در مسائل کشور زمینه سازی می کنند چرا که دشمن پس از نفوذ در مسائل هسته ای و برجام در حال زمینه سازی برای نفوذ در مسائل زنان و خانواده است.

خزعلی با بیان اینکه باید بر اساس ضرورت و متون دینی آن هم با هدایت گری و راهنمایی رهبری مسیر را پیش بگیریم، خاطرنشان کرد: جنسیت ایجاد عقل و منطق نمی کند، در مجلس انواع و اقسام مسائل وجود دارد به نظر می رسد امروز زنان ما باید دغدغه مسائل فرهنگی را داشته باشند نه اینکه به دنبال رأی آوردن و تعداد باشیم؛ بهتر است قبل از اینکه بر سر تعداد زن نماینده بحث و جدل کنیم از قبل توانایی های آنها را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار