5. بهمن 1394 - 10:01   |   کد مطلب: 8991
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار در جمع اولیا و مربیان گفت:
هدف دشمن در جنگ نرم از بین بردن ایمان در حریم خانواده ها است
فرمانده انتظامی شهرستان بهار در جمع اولیاء و مربیان مدارس این شهر هدف دشمن در جنگ نرم را از بین بردن ایمان در حریم خانواده های ایرانی برشمرد.
هدف دشمن در جنگ نرم از بین بردن ایمان در حریم خانواده ها است

به گزارش شبنم ها به نقل از بهارانه؛  سرهنگ "جمشید باقری" صبح امروز با همراهی معاون اجتماعی شهرستان بهار با حضور در سالن فرهنگی میعاد این شهرستان و در جمع کثیری از اولیاء و مربیان تعدادی از مدارس، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرماید "جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در دلها و ذهن های مردم" یکی از اهداف دشمن را در جنگ نرم چنین بیان نمود: تردید در دل و ذهن مردم با از بین بردن ایمان در خانواده ها و حرمت شکنی از عواقب و تبعات ناشی از استفاده نادرست از شبکه های مجازی و دیدن برنامه ها و ناهنجاری های شبکه های ماهواره ای نشات می گیرد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: تعجب این است که برخی از خانواده ها و والدین اقدام به خریداری گیرنده های ماهواره ای و اجازه استفاده بدون کنترل از برنامه های مخرب این بلای خانمان سوز قرن می کنند و غافل از این هستند که در آینده نه چندان دور آفت این پدیده دامن خود و فرزندانشان را خواهد گرفت. 

سرهنگ "باقری" همچنین در این خصوص افزود: آسیب های اجتماعی نوظهور در دهه های اخیر بزرگترین مشکلات و چالش ها را برای خانواده ها و خصوصاً قشر جوان جامعه ایجاد نموده ،که برخی این آسیب ها از قبیل ماهواره و استفاده لجام کسیخته از شبکه های مجازی و اشتراکی است.

همچنین ایشان بیان داشت: اهدافی برنامه ریزی شده توسط دشمن استکباری و قسم خورده نظام در پی این پدیده ها نهفته است که و آن چیزی جز سست نمودن بنیان خانواده های اسلامی و گرفتن ایمان از آنها نیست .

باقری در ادامه در این خصوص ابراز داشت: نقش خانواده ها در این میان بسیار مهم و کلیدی است که با ایجاد سدی در مقابل ورود آسیب ها به زندگی، رصد اجتماعی جوانان و فرزندانشان در محیط مدرسه و اجتماع به گونه ای که به غرور فرزندانشان بر نخورد، داشتن گوش شنوا برای حل مشکلات جوانان و در کنار فرزندانشان بودن در هنگام بروز حواث و اتفاقات سخت زندگی، از جمله نکاتی است که می تواند از سوق دادن فرزندان به سمت سویی که آنها را به انحراف بکشانند جلوگیری نماید. 

سرهنگ "جمشید باقری" در خاتمه بیان داشت: مهمترین اصلی که فرزندانمان را در خارج از منزل و هنگامی که نظارت ما بر آنها کاهش می یابد و در گروه همسالان و اجتماع قرار می گیرند، از ابتلا به آسیب ها اجتماعی مصون می دارد ایمان است که با اهمیت دادن به جایگاه نماز در خانواده و آموزش تعالیم دینی و معنوی محقق گردیده و دشمن به دنبال از بین بردن این نکته کلیدی در خانواده های ایرانی است که ما باید هوشیار باشیم .

شایان ذکر است در خاتمه سخنان فرماندهی انتظامی شهرستان بهار کلیپ سبک زندگی توسط معاونت اجتماعی شهرستان در بین خانواده های حاضر در سالن پخش و مسابقه انتظامی با رویکرد آسیب شناسی اجتماعی در بین خانوا ده ها برگزار و به سه نفر از برندگان جوایزی از سوی انتظامی شهرستان اهداء گردید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار