12. بهمن 1394 - 9:57   |   کد مطلب: 9104
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان از برگزاري گردهمائي بانوان تأثير گزار در انقلاب و دفاع مقدس همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد .
برگزاري گردهمائي بانوان تأثير گزار در انقلاب و دفاع مقدس در همدان

به گزارش شبنم ها، در آستانه فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان اظهار داشت: بیش از 8000 عنوان برنامه های پیشنهادی در حوزه بانوان و خانواده جهت بزرگداشت این ایام در شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

 

طاهره دوروزی افزود:  ليست اسامي شهداي انقلاب و مبارزات مردم استان همدان به تفكيك شهرستان ها و تاريخ شهادت و نیز200 قطعه عكس از مبارزات انقلاب مردم همدان در سال 1357 شامل مردان و بانوان پيگيري و تهيه گرديده است.

 

دوروزی با اشاره به ارسال  روز شمار عناوين دهه فجر براي دستگاه هاي عضو جهت برنامه ريزي متناسب افزود: اهم برنامه‌های آتی کمیته بانوان و خانواده دهه فجر انقلاب اسلامی استان شامل: برگزاري گردهمائي بانوان تأثير گزار در انقلاب و دفاع مقدس؛ برگزاري همايش استاني بانوان الوند و انقلاب ؛برپایی نمايشگاه عرضه محصولات خانگي بانوان (با اولويت زنان سرپرست خانوار) در محل دائمي نمايشگاه هاي همدان است.

 

وی ادامه داد: سایر برنامه‌های شاخص در قالب نشست- کارگاه‌های آموزشی- جشنواره- همایش- دیدار و سرکشی به خانواده‌های معظم شاهد- بازدید از فعالیت‌های بانوان- برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی که در طی ایام ا... دهه فجر اجرا خواهند شد.

دوروزی با تأكيد بر اينكه برنامه‌ها نباید متمرکز باشد و در تمام شهرستان‌ها، شهرها، محلات، بخش‌ها و روستاها هم مراسم برگزار گردد افزود: به منظور غنای بیشتر برنامه‌ها باید از ظرفيت هاي محلي كانون هاي مساجد – پايگاه هاي مقاومت بسيج، فرهنگ‌سراها و مدارس ورزشگاه‌ها و همچنين تشكل‌هاي مردمي استفاده شود.

 

وی تصریح کرد: در برنامه ها وقايع مبارزاتي مردم همدان از شروع تا 22 بهمن به خوبي تشريح گردد و محتوا و محوريت برنامه ها شناساندن شخصيت انقلابي امام خميني (ره) باشد.

 

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان  با تاکید بر بارز نمودن نقش روحانيون خاص همچون آيت ا.... مدني – آيت ا... آخوند ملا علی معصومی آيت ا... ميرشاه ولد و آيت ا... حيدري و ...  گفت: در این ایام از خانواده شهداي انقلاب استان همدان به طور ويژه و به طور متمركز در شهرستان‌هاي استان طي مراسمي تجليل گردد.

دوروزی یاداور شد: در كنار برگزاري مراسم هاي جشن پيروزي انقلاب اسلامي حتماً بايد به جشن هسته ائي و پيروزي به دست آمده در بحث مذاكرات هسته‌ائي نيز دقت و توجه شده و تبيين گردد.

وی در پایان گفت: سعي بر اين است كه با اجراي اين برنامه ها نشاط و شور اجتماعي و حال و هواي روزها و سالهاي اول انقلاب در مردم استان ايجاد شود كه نتيجه آن هم مشاركت همه اقشار مردم در اجراي برنامه هاست و مردم ديگر تماشاگر نيستند بلكه خودشان اجرا كننده برنامه ها هستند.

انتهای پیام /و

دیدگاه شما

آخرین اخبار