24. بهمن 1394 - 12:55   |   کد مطلب: 9302
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان
شهدای مدافع حرم تداوم گر فرهنگ ایثار و شهادت هستند
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در مراسم جش گلریزان جبهه مقاومت گفت:شهدای مدافع حرم تداوم گر فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
شهدای مدافع حرم تداوم گر فرهنگ ایثار و شهادت هستند

به گزارش شبنم ها، مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان  در حاشیه بر گزاری جشن گلریزان کمک به جبهه مقاومت به خبرنگار شبنم ها گفت : شهدای مدافع حرم، فرهنگ شهادت و ایثار را همچنان زنده نگاه داشته و موجب ترویج آن شده اند.

 

شهلا شیخ علیان  با بیان اینکه پیام شهدا صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است افزود : کمک به مردم مظلوم و رنجدیده کشور های اسلامی وظیفه انسانی و شرعی تمام مسلمانان است.

 

وی هدف از  برگزاری جشن گلریزان جبهه مقاومت را ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و بهانه‌ای برای پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم دانست.

 

شیخ علیان در ادامه یاد آور شد: شهدای حرم با جانفشانی و نثار خون خود موجب  حفظ اقتدار و امنیت نظام و مردم شده اند لذا ما باید با  کمک به جبهه مقاومت و  رزمندگان دین خود را به شهدای حرم ادا نمائیم .

 

وی با اشاره به اینکه جایگاه  شهید شهادت در بین مردم شهید پرور، همدان  منحصر به فرد است گفت : اکنون که کشور های حامی تروریسم با کمک و حمایت از  استکبار جهانی در مقابل تفکر اسلام  ناب قد علم کرده اند وظیفه هر مسلمان  که به رزمندگان جبهه مقاومت کمک کند .

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار