9. دى 1395 - 8:47   |   کد مطلب: 14489
رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان عنوان کرد:
اعطای ۱۰۰ فقره وام از سوی مجمع خیرین ازدواج در همدان
همدان - رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان از تهیه ۱۷۰ مورد جهیزیه و اعطای ۱۰۰ فقره وام از سوی مجمع خیرین ازدواج در همدان خبر داد.
همدان,مجمع خیرین استان همدان,وام ازدواج,جهیزیه, اسداله ربانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : اسداله ربانی اظهارداشت: مجمع خیرین ازدواج در تمام شهرستانهای استان همدان از سال ۹۴  تشکیل شده و در دو شهرستان همدان و نهاوند عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: این مجمع در کمتر از یکسال حدود ۱۷۰ مورد جهیزیه برای زوج های جوان تهیه و ۱۰۰ زوج همدانی را برای دریافت وام قرض الحسنه به بانک ها معرفی کرده است.

اسداله ربانی مهر گفت: مجمع خیرین ازدواج یک اقدام ماندگار فرهنگی در راستای خدمت به جوانان بوده و بر اساس اساسنامه مجمع در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی فعالیت می کند.

رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان گفت: برگزاری سه مراسم جشن ازدواج، چهار مراسم جشن گلریزان، کارگاه آموزشی زوج های جوان، تهیه ۱۷۰ جهیزیه و ۱۰۰ وام، تهیه بانک اطلاعاتی خیرین و برگزاری انتخابات مجمع عمومی از مهمترین محورهای عملکرد مجمع در یکسال اخیر بوده است.

ربانی مهر گفت: مجمع طی شش ماه آینده حدود ۳۰ برنامه متنوع در نظر دارد که با همکاری خیرین و مردم برنامه ها اجرایی خواهد شد.

 
انتهای پیام/ص

    دیدگاه شما

    آخرین اخبار