9. فروردين 1396 - 16:54   |   کد مطلب: 16000
مدیرکل کمیته‌ی امداد همدان از اهداء ۲ هزار جهیزیه به نوعروس‌های استان همدان خبر داد و گفت: این جهیزیه‌ها به خانواده‌های زیر پوشش کمیته‌ امداد اهدا شده که ارزش مالی آن ۵۸۰ میلیون تومان است.
کمیته امداد,جهیزیه,نوعروس همدانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : پیمان ترکمانه  اظهار داشت: انجام مشاوره‌های فردی و گروهی قبل، حین و بعد از ازدواج و برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای نوعروسان  زیرپوشش از دیگر اقدامات کمیته‌ی امداد در زمینه‌ی ازدواج است.

وی با اشاره به اهدای تسهیلات خوداشتغالی به دامادهای فاقد شغل در راستای تحکیم و پایداری خانواده، گفت: وام ازدواج به مبلغ 3 میلیون تومان به نوعروسان و افراد واجد شرایط اهدا شد.

مدیرکل کمیته‌ی امداد استان همدان، تصریح کرد: درصد ضریب پایداری و استحکام خانواده در ازدواج‌های انجام شده طی پنج سال گذشته‌ استان همدان 97.3 درصد است.

یک میلیارد 236 میلیون تومان وام به خانواده‌های زیر پوشش کمیته‌ی امداد اهدا شد

ترکمانه اظهار داشت: در سال 95تعداد  4 هزارو 645 مورد وام از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به خانواده‌های زیرپوشش کمیته‌ی امداد اهداء شده است.

وی با اشاره به دامنه‌ خدمات صندوق امداد ولایت، عنوان کرد: پرداخت وام جهت تأمین مسکن، اشتغال و خودکفایی، درمان و پرداخت وام جهت رفع مشکلات اقتصادی به خانواده‌های زیرپوشش کمیته‌ی امداد از جمله خدمات صندوق امداد ولایت است.

مدیرکل کمیته‌ی امداد استان همدان با اشاره به دستگاه‌های ناظر بر عملکرد کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره)، افزود: موسسه‌ی مفید( بازرسی دفتر مقام معظم رهبری)، دیوان محاسبات، بازرسی کل کشور و نظارت و بازرسی حوزه مدیریت نظارت و رسیدگی به شکایات امداد از دستگاه‌های ناظر بر عملکرد کمیته‌ی امداد هستند.

ترکمانه در رابطه با خدمات اداره حقوقی کمیته امداد، عنوان کرد: مشاوره حقوقی، تنظیم اظهار نامه، راهنمایی و حمایت حقوقی جهت اجرای احکام و سازش بین اصحاب دعوی از جمله خدمات اداره حقوقی کمیته‌ امداد است.

40 هزارو 700 دانش‌آموز و دانشجو در کانون‌های فرهنگی خدمات دریافت کردند

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد استان همدان، افزود: ارائه خدمات به 40 هزارو 700 دانش‌آموز و دانشجو با مبلغ 512 میلیون تومان از جمله خدمات فرهنگی کمیته‌ی امداد استان است.

ترکمانه با شاره به دیگر خدمات فرهنگی کمیته‌ی امداد استان، تصریح کرد: برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی برون استانی به ویژه مشهد مقدس برای هزار و 250 نفر با مبلغ 470 میلیون تومان از دیگر خدمات فرهنگی سال 95 کمیته امداد استان همدان است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار