19. مهر 1396 - 15:58   |   کد مطلب: 18959
مدیرکل کتابخانه‌های استان همدان از برگزاری 10 نشست تخصصی کتابخوان کودک به مناسبت هفته کودک در همدان خبر داد.
نشست کتابخوان,ویژه کودکان,هفته ملی کودکshabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها

10 نشست تخصصی کتابخوان ویژه کودکان در همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس‌ : عاطفه زارعی با اشاره به هفته ملی کودک از برگزاری 10 نشست کتابخوان با موضوعات مختلف ویژه کودکان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی کودک با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان 10 نشست کتابخوان با مضوع معرفی کتاب‌های کودک در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در این نشست‌ها اعضای برگزارکننده کودکان هستند، گفت: در هر نشستی پنج تا هفت نفر به معرفی کتاب می پردازند که در این هفته بیش از 60 کتاب ویژه گروه کودک معرفی خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان همدان هدف از برگزاری نشست‌های کتابخوان را معرفی کتاب توسط کودکان دانست که بیشتر به سمت کتاب و کتابخوانی سوق پیدا کنند و افزود: پیش‌بینی شده در هفته کتاب تمام شهرستانها  نشست کتابخوان ویژه کودکان را برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این نشست‌ها فردا برگزار خواهد شد،گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌های نشست‌ کتابخوان ویژه کودکان، برنامه‌های دیگری  از جمله برگزاری نقد کتاب، مسابقات نقاشی، خلاصه نویسی، برپایی نمایشگاه کتاب، برنامه قصه‌گویی، دلجویی و تکریم از کودکان بی‌سرپرست و ... پیش‌بینی شده  است.

زارعی به اهدای کتاب به مراکز نگهداری کودکان خاص و مراکز اصلاح تربیت در  این هفته اشاره کرد و افزود: کتابخوانی و قصه‌خوانی یکی از ضروریات بسیار مهم برای کودکان به شمار می‌رود که باید در هر دوره از رشد کودک کتاب‌ها و قصه‌هایی با توجه به سن آنها انتخاب و برایشان خوانده شود.

وی برگزاری نشست کتابخوان ویژه کودکان را در ارتقای فرهنگ مطالعه مهم عنوان کرد و گفت: در راستای اهمیت به کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان کودک مورد توجه است.

انتهای پیام/ص

نشست کتابخوان ویژه کودکان نشست کتابخوان ویژه کودکان نشست کتابخوان ویژه کودکان نشست کتابخوان ویژه کودکان نشست کتابخوان ویژه کودکان نشست کتابخوان ویژه کودکان نشست کتابخوان ویژه کودکان نشست کتابخوان ویژه کودکان هفته ملی کودک هفته ملی کودک هفته ملی کودک هفته ملی کودک هفته ملی کودک هفته ملی کودک هفته ملی کودک

دیدگاه شما

آخرین اخبار