11. تير 1395 - 12:29   |   کد مطلب: 10809
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم ها به نقل از آکاایران :

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

خرج های غیرمنتظره ای مانند خرج تعمیرات خانه یا ماشین در راه هستند. این ممکن است شما را که برای به دست آوردن پولتان حسابی تلاش کرده اید ناراحت کند و مجبور شوید برخی از برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. اما خودتان را زیاد ناراحت نکنید، باز هم می توانید پس انداز کنید. به این که به دوستانتان چقدر اجازه دخالت در کارهایتان را می دهید فکر کنید. اگر بدون مشورت با آنها هیچ تصمیمی نمی گیرید شاید وقت آن رسیده است که بدون اینکه آنها را ناراحت کنید کمی از قدرت و تأثیر گذاریشان روی زندگیتان بکاهید. متأهل ها خودشان را برای یک شب رمانتیک با همسرشان آماده کنند و مجردها هم یک برنامه تفریحی جالب همراه با دوستان ترتیب دهند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی 

تعبیر: حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرنی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می شود پاسخ مثبت می دهید چون به نظرتان خوشایند می آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست 

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

امروز برای اینکه آرام باشید، باید بین کار و زندگی شخصی خود تعادل برقرا کنید. به این مفهوم که همه وقتتان را به کار یا برعکس، به استراحت و ارتباط های خانوادگی اختصاص ندهید. از صبح تا بعدازظهر سرکار باشید و پس از آن در خانه در کنار عشق /همسرتان باشید. با زیاد کار کردن نمی توانید به اهداف خود برسید. باید درست و با خلاقیت کارهای خود را انجام دهید. وقتی برنامه ریزی درست داشته باشید و از اطرافیان نیز مشورت های لازم را بگیرید، بدون شک بیشتر موفق خواهید بود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است 

تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی 

تعبیر:  دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

امروز از آن روزهایی است که به نیمه پر لیوان نگاه می کنید و با این کار تحسین دیگران را بر خواهید انگیخت و شاید حتی بتوانید دوست یا همکاری را موعظه کرده و به تفکر مثبت تشویق کنید. مواظب باشید که در تلاش برای خوشحال کردن دیگران مورد سوء استفاده قرار نگیرید. برای این کار در ذهن خود برخی مرزها را مشخص کنید و به مرزهایی که تعیین شده وفادار باقی بمانید. خودتان رابرای یک روز لذت بخش همراه با عشقتان آماده کنید. با هم به تفریح بروید، بازی کنید، و از زمان خود لذت ببرید. اگر مجرد هستید جسارت به خرج دهید و به شخصی که چشمتان را گرفته نزدیک شوید. جسور و امیدوار باشید و مثل خود واقعیتان رفتار کنید تا به نتیجه برسید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست 

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

امروز باید تفکرات عمیق داشته باشید. به ارتباط های اجتماعی و زندگی عاطفی خود توجه بیشتری نشان دهید. آهسته تر گام بردارید. در مسیر کارهای همیشگی خود، کمی توقف و از دور به خود و وضعیت کنونی خود نگاه کنید. امروز فرصت خوبی است تا برای انقلاب درونی و عاطفی برنامه ریزی کنید. به این توجه داشته باشید شریک عاطفی شما همانند آینه رفتاری شما است. یعنی نه تنها به خوبی ایرادهایتان را نشان می دهد، بلکه همانند خودتان هم رفتار می کند. یعنی اگر خوبی کنید، خوبی خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی 

تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

امروز نمی توانید روی مسایل مالی خیلی تمرکز داشته باشید و شاید تصمیماتی که می گیرید چندان درست و منطقی نباشند. بنابراین خیلی روی این مسایل تاکید نداشته باشید. البته از طرفی هم عصبی و کلافه هستید و نمی توانید زیبایی های دنیا را ببینید. خیلی به خودتان سخت نگیرید. در مورد برنامه های مالی بلندمدت فکر کنید. مثلا به خرید ماشین، اما فعلا تصمیم گیری نکنید و همه چیز را به آینده بسپارید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی***که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی

شده ام خراب و بدنام و هنوز امیدوارم***که به همت عزیزان برسم به نیک نامی 

تعبیر: از رسم روزگار بسیار گله مند هستید مدام در پی برآورده شدن حاجتتان می باشید. به زودی خبری به شما می رسانند که باعث حل شدن مشکلاتتان می شود. بسیار سخت و دشوار به مرادتان خواهید رسید طوری که در این راه پخته می شوید و تجربه های فراوان به دست می آورید. ماه رمضان ماه پر برکت و رسیدن به حاجات شما می باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست 

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

ارتباط های دوستانه ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه ای که شما مد نظر دارید ختم نمی شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

 فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

گویا امروز همه دنیا به کمک شما نیاز دارند. خوب است به نیازهای اطرافیان توجه داشته باشید. البته لازم هم نیست خود را ناجی همه بدانید و به واسطه آن خود و و کارهایتان را فراموش کنید. اما در عین حال که وظایفتان را انجام می دهید، شانه ای برای گریستن دوستان باشید. امروز باید بیشتر از همیشه به عشقتان توجه نشان دهید. او به محبت شما بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد. خودخواهی را کنار بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

این شما هستید که باید با نتایج تصمیماتتان مواجه شوید و کنار بیایید، چرا مدام از دیگران نظر می خواهید و می پرسید چکار باید بکنید؟ خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید، این کار همه چیز را عوض خواهد کرد. فرزندانتان و یا بچه هایی که تحت نظارت شما هستند به کمک شما نیاز دارند و ممکن است حالشان خوب نباشد. این فقط به معنی حال فیزیکی نیست، بلکه این ناخوشی می تواند از لحاظ روحی، روانی یا احساسی نیز باشد. برای کمک کردن به آنها باید مهارت های لازم مدیریتی را داشته باشید و احساساتی نیز نشوید. اگر به کارهایتان به اندازه کافی توجه نکنید خیلی طبیعی است که مرتب خطا کنید. امروز باید حواستان را روی کارتان متمرکز کنید. برای امشب یک برنامه تفریحی همراه با عشقتان بچینید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی 

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار