4. آذر 1395 - 1:14   |   کد مطلب: 13770
گفتگو با مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار
بسیج بهترین فرمول برای مبارزه با استکبار جهانی
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: هر کس آرزومند است که این ملت ناکام بشود و شکست بخورد، از حضور بسیج ناراحت است. چرا که بسیج بهترین فرمول برای مبارزه با استکبار جهانی است .
شبنم ها , afkl ih, بسیج جامعه زنان , shabnamha.ir  , هفته بسیج

به گزارش شبنم ها، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری بیش از 30 برنامه به مناسبت هفته بسیج در حوزه های مقاومت خواهران این شهرستان  خبر داد.

 کتابی ضمن اعلام  برنامه های پیاده روی جاماندگان از وصال و خطبه خوانی حضرت زینب(س) به تعدادی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی از قبیل؛  نشست های فرهنگی و بصیرتی با هدف روشنگری و استکبارستیزی و تبیین نقش زنان در اقتصاد مقاومتی با الگوی فاطمی،کارگاه های افزایش مهارت های زندگی با سبک زندگی اسلامی با عنوان مادرانه و دخترانه، اعزام مبلغ به مناطق محروم با همکاری بسیج طلاب خواهران شهرستان بهار و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد و برنامه های فوق را  اهم برنامه های این هفته خواند.

وی بیان داشت:  تشکیل بسیج جامعه زنان کشور گامی مثبت جهت رسیدن زن به مقام والای انسانیت است و  نقش زن بسیجی در عرصه های اجتماعی نشان دهنده ی پویایی این نهاد است و گامی است جهت  مقابله به تهدیدات فرهنگی دشمنان.

کتابی اظهار داشت: ارائه ی الگوی فاطمی و زینبی در سبک زندگی اسلامی، معرفی زنان موفق ،کمک به تحقق خانواده ی همطراز انقلاب اسلامی و معرفی شهدای زن به جامعه از مهمترین اهداف برنامه های بسیج می باشد.

وی در ادامه افزود : شعار امسال در هفته بسیج "بسیج انقلابی و خدمت‌گزار" است یعنی بسیجی که باید با روحیه انقلابی باشد . همگان باید بدانند با الهام از فرامین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، فرهنگ بسیجی می‌تواند بر تمام تحولات این کشور فایق بیاید و حرکت این کشور را تضمین کند.  و بسیج یک فرهنگ است که در یک جمله تعریف می شود ؛ فرهنگی که  در همه ی عرصه های اساسی زنگی پیشرو است و نگاه حکیمانه‌ی یک جوان به عالم از این فرهنگ سرچشمه میگیرد.

رهبر فرزانه انقلاب بسیج انقلابی را حضور در میدانهایی دانستند که نظام اسلامی، وظیفه‌ی انسانی و الهی و نیازهای کشور، حضور او را در آن میدانها لازم می داند. و فرهنگ بسیجی را آن مجموعه‌ی معرفتها و روشها و منشهائی که میتواند مجموعه‌های عظیمی را در ملت به وجود بیاورد و تضمین‌کننده‌ی حرکت مستقیم و پایدار اسلامی آن ملت باشند، تبیین نمودند.

 

 کتابی افزود : دشمنان میدانند که حضور بسیجی، واقعیت بسیج در کشور و در میان ملت ایران چقدر اهمیت دارد؛ لذا همت میگمارند بر اینکه این حقیقت مؤثر و کارآمد و نافذ را مورد تهاجم قرار دهند اما به حول و قوه ی الهی تا بسیج در این کشور هست، و تا زمانی که این روحیه‌ی صدق و صفا و خدمت بی‌مزد و منت در میان مردم ما بخصوص جوانان ما وجود دارد، دشمن هیچگونه لطمه‌ای به این انقلاب و به این نظام و به این کشور نمی تواند وارد کند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تأکید کرد: ابراز دشمنی با بسیج، یعنی ابراز دشمنی با مجاهدت و تلاش و نشاط و کار در همه‌ی میدان‌ها. خیلی روشن است که آرزومندانِ ناکامی این ملت، از بسیج ناراحتند. هر کس آرزومند است که این ملت ناکام بشود و شکست بخورد، از حضور بسیج ناراحت است. چرا که بسیج بهترین فرمول برای مبارزه با استکبار جهانی است همانطور که حضرت امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل (ر ه )، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: روحیه‌ی انقلابیگری روحیه‌ای است که اگر در هر نقطه‌یی و در هر قشری به‌وجود بیاید، در آن‌جا فعالیت و نشاط و حرکت و حیات را متضمن می شود و مضاعف می‌کند؛ این معنای بسیج است.

وی در پایان پیام هفته بسیج را اینگونه بیان کرد: پیام هفته بسیج ، پیام استکبارستیزی است ، همان پیامی که بسیجیان ما در 8 سال دفاع مقدس و حضور خود در جبهه نبرد حق علیه باطل با عمل به تمام دنیا نشان دادند وثابت کردند که ما حامی محرومان و مستضعفان  جهان و حامی انقلاب اسلامی هستیم و هرجای دنیا و کشور انقلابی در راستای  اسلام به وجود بیاد از آن حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام / ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار