3. اسفند 1394 - 13:38   |   کد مطلب: 9459
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
انتخابات مظهر بیداری و دفاع از انقلاب و عزت ملی است
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت:انتخابات مظهر بیداری و دفاع از انقلاب و عزت ملی است.
انتخابات,بسیج جامعه زنان,ستاری نوید

فاطمه ستاری نوید درگفتگو با خبرنگار شبنم ها، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: "انتخابات مظهر بیداری و دفاع از انقلاب و نظام، استقلال و عزت ملی است.

وی ادامه داد: تمام سعی و تلاش دشمن برای برگزار نشدن انتخابات است اما مایوس اند و می دانند که سعیشان به جایی نخواهد رسید. لذا می خواهند نفوذ کنند و انتخابات را خراب کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان اظهار داشت:مجلس شورای اسلامی ریل گذار حرکت در جامعه وتعیین کننده مسیر این حرکت در کشور است  و از جایگاه بسیار مهمی بر خوردار است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به شاخصه های انتخاب اصلح و مجلس کار آمد سعی  کنیم مجلسی روی کار بیاوریم که به دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت ملی و اقتصاد کشور باشد.

ستاری ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ مجلس نا کارآمد مجلسی است که مرعوب غرب و آمریکا و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد.

ستاری نوید گفت: افراد دلبسته به انقلاب، دلباخته ملت ،آگاه از توطئه های دشمن و ایستاده در مقابل توطئه ها باید به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی وظیفه ملت این است که بصیرت داشته باشند و با درایت و آگاهی افراد صالح را انتخاب کنند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار